Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

F.O.C.A., razniti-ar Trompi matu gros! Ce-i lampa aia?

Nu-i orice lampa, mediocrule, e un artefact.

Pula-i ma-ta! Pai ce facem, ne-njuram asa pe fata?

Artefact inseamna obiect vechi.

Poate fi si nou nout
Daca nu mi-l imprumuti
Da-l in pula sa ti-l futi.

Are puteri speciale. Trebuie studiat. Nu-l dau la orice retardat.

Aaaa, puteri… studiat… inteleg, inteleg.

-She cacatu dracu! Statui de m-anchilozai. Care ma sumonasi, vere?-

F.O.C.A., lampa-i posedata!

Piei, aghiuta
Prindem-ai de puta
Intr-alu Trompi cuvant
Si-alu spirtu sfant
Mancati-ar jermii ochii-n mormant!

Ma, mangusta, pune brelocu jos. Ca asta nu-i nici d-alu dracu nici n-alu hristos.

-Sunt duhul lampii fermecate si acu ca mi-o frecarati, trei dorinte descuiarati. Dar fiinca sunteti doi, le-mpartiti voi intre voi.-

Eu primul. Eu primul. Eu priiimuuuul! Eeeeeeu priiiiimuuuuu…!!!

-Dorinta ta-i comanda pentru mine, boss.-

Atunci, da-mi pestisorul de aur.

-Poc! o basina
Poc! o maslina
Poc! o magie facuta-n surdina
Poc! un cacat si-un floc despicat
Si uite dorinta cum s-a-ntrupat!

Poc puci puci buuuut-

–Buna, eu sunt pestisorul de aur si…–

Burp. Epic!

Mda… Eu vreau sa ma faci invizibil.

-Poc puci puci buuuut-

Ce dracu-ai facut, gazosule? Cacam-as in lampa ta! Muri-ai inecat cu voma sa mori!

-Pai nu zisesi ca vrei sa fii invizibil? Pai si te facui pensionar.-

Aaaaoleeeu…

-Ia, hai, gata joaca. Care-i ultima voastra dorinta?-

Pai mmmm…

Sa fie tot exact ca la inceput.

Poc puci puci but!

Lasă un răspuns

