Ei, filmuletul trecut a fost asa, o glumita de 1 aprilie 😀

Daca aici nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

Ua,uauauauauaaa…. Cat-abecedarul!

Ordinarule, e o carte de psihologie.

Si? E fina foaia? Sau ce faci cu ea? E cu retete?

E de psihologie

Ai tacuuut, si mi-ai facut un sendvis.

E o carte de psihologie. Invat sa ma autohipnotizez.

Pai atunci, autohipnotizeaza-ma pe mine.

Nu am cum. Pot doar sa te hipnotizez.

Asa, simplu? Fara auto? Bine, daca numa asa stii…

Urmareste pendula

Da tine-o fix, escalada-mi-ai pula.

Ti se face somn… Spune-mi, ce vezi?

Vad o aratare
Cu mecla de cersetoare
Gen, tampon cu aripioare
Intre tate are par
Din ureche-i curge zar
Si s-apropie mirata
Transpirand un sos de ceapa

Orice ai face, sa nu faci ce-ti zice.

-Papa savariina-

Stiu eu cum sa procedez,
La ispite nu cedez.

(Mai adu, mai ai?)

A, F.O.C.A…..?

Ai cedat.

Mda.

Mediocrule. Urmareste lumina verde.

Asa facem.

Spune-mi ce vezi.

Pe mine. Da’nu-s io.

Cretinule, nu te-atinge!

Hahaha, nu te-atinge. Aaaa, F.O.C.A.?

-Te tau, te feliez
Cu talent te decupez.-

F.O.C.A., repede, fa ceva!

La numaratoarea mea, te vei trezi.

1

-tetau,tetau-

2,3. Esti bine ma, sfecla?

Da.

Sigur?

Aha.

Hm, hipnoza vietii! Ma duc sa pun cartea inapoi.

-tetau tetau-

 

4 răspunsuri »

  1. :)))))))=))))))))))ok..aer..va rog..cineva,oricine..aduceti un tub de oxgen-ultimul ramas- pentru Giully..multumesc:))
    Perfect!.

    Apreciază

  2. nasol !!! spune:

    foarte urat!! generatia din ziua de azi este una de rahat! se gandeste numai kla prostii si chiar nu inteleg de ce.si eu am 15 ani dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma uit pentru ca mi se face scarba!!! RAHAT !

    Apreciază

Lasă un răspuns

