Daca aici nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

F.O.C.A. eu-mi bag pula-n ea de gaura din acoperis!

Insuficient. Nu se-astupa cu un pai.

Tu vrei sa te gadil cu paiu-ntre amigdale!

Ce jet oceanic ii pizdocu asta patratos?

Un cadou.

Pentru eeeeu?

E o bomba, cap de tap!

?!

Nu te pot lasa de izbeliste. Esti fratele meu. Circuit din circuitu’ meu. Esti…

Era inchisa usa.

Da.

O dezarmorsam finut.

Tu primul.

Taiem cablu verde.

?!

Ce ai ma, spasma?

MA BATE STRESU!

Am zis ca chill, c-o defuzez cu skill!

Nu ala!! Ala rosu.

Oare de ce?

Poti tu sa dezamorsezi fara amor? Nu poti. Ca DEZAMORSARE. Amor=Iubire=Rosu=Culoarea Pasiunii.

Da, da,da, ihm. Sau ala verde.

De ce?

Ca esti prea prost sa respiri.

Si ma-ta-i titirez!

Ala verde.

Ala rosu.

Verde.

Rosu.

Verde.

Mov.

?!CE?

Ai vazut fraiere? Rontai-mi-ai cucu! Totu-i din incheietura. Degeaba tot…..

Lasă un răspuns

