Daca aici nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

Da-mi un morcov!

Mai nou esti canibal?

Da-mi morcovu ca am un plan intunecat.

Nu mai bine-o lanterna?

Ma mai tii mult cu mana-ntinsa? Bun bun bun bun, si acum:

La pizda rezistos,
Fas fas magic pe leguma
Si capcana-i numa buna!

Asta-i marele plan? Sa-mputi o leguma?

Shhhht, guritaaa! In sfarsit am prins renu, am prins renuuu!!

Ce-ai facut?

Am prins renu lui Moc Craciun! Hahahahaha! Il tinem ostatic si-l dam pe cadouri!

Ma, boschetarule, asta-i Iepurasul de Paste.

F.O.C.A., nu fi naiv. Tu nu vezi ca flocosul arecoarne?

Mo, alea-s urechi.

Sihihihiguul, mhm.

Mediocrule, e iepurasul ala cu oua colorate.

Dezbracarea! Jos hainutele sa vad bilutele.

Nu are oua d-alea.

Nu le are? Aaaa, le face.

Caca un ou!

Nu poate sa faca un ou.

Caca doua oua!

Inutil…

Vezi, nu face oua, clar, e ren.

?! Woow

F.O.C.A, ai avut dreptate
Face oua direct colorate
Uite-te la ele, nu-s minunate?

Deci, nu-i Craciun?

Nu.

E Dragobete?

Nu.

Halloween?

Nu.

Solstitiu?

Nu.

Paste?

Da.

Revelion?

Am zis deja ca-i Paste.

A, da. Si eu care voiam sa tin renul ostatec. Pai daca nu-i Craciun, oare ce mai asteptam? Nu-i de parc-o sa coboare Mos Craciun pe o sfoara tragand turbat din doua Uzi-uri ca sa-l salveze pe netrebnic.

Lasă un răspuns

