Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

Care zbieri in pula lui Satan, dati-as dobos pe chip?

Ba behaitule ce dracu tot urli asa? Inveli-mi-as barzoiu cu mustata ta.

-Sa traiesti, Serifule Stelar. Am un mega bonus premiu la oferta de sezon senzational promotionala de primavara vara toamna iarna.-

Ambulantule, noi nu cumparam nimic, asa ca hai, dizolvarea ca supa la plic.

Stai asa. Tu vinzi ceva?

-Nu, mega prietene, nu vand nimic, dau aproape gratuit.-

Mda, du-te da-i la mica-ta.

-Mega amice, nu ma ocup cu ace, brice si carice. Am ceva mega special, numai pentru tine.-

Da pentru mine?

-Numai pentru tine. Esti mega pregatit?-

Ultra, giga, hecta, super, pizdu pregatit!

-Iti prezint in exclusivitate si pentru ca meriti, Dietatietorul-

Pam pam pam!

Si face ce?

Un fel de doua feluri.

-Dietatietorul face de toate. Absolut tot ce vrei. Cu comanda vocala. Vrei o telina? Apesi butonul si ceri „Da-mi o gulie!”Si mega soc, carfotu-i gata. Merge si cu electronice, cu textile, cu de toate.-

Pfoaaai, bagati-ai pula-n spirt! F.O.C.A., tu ai auzit?

-Il poti face si cacadou! E mai mega-masculin ca testosteronu fiola! Ideal de ziua barbatului!-

F.O.C.A., trebuie sa mi-l faci cadou. Fa-mi-l cadooou! E cadoul meu de 5 mai…! Nu fi o imputiciune de spermazau. Ia-mi-l! Ia-mi-l ca tu ai bani. Boieru dracu care esti, Hua! ca tu nu mi-l iei. Chitrosule!

Controleaza-te.

Ma, Vrajitorul din Goz! Cat costa felu ala?

-Pentru tine, pret special. 10 000 de marci-marci-marci-marci. 200 negociabil.

Aaa… meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu a meu….

F.O.C.A, tu ti-ai cumparat Dietatietor? Nu ti-ai cumparat!

Lasă un răspuns

