Asa cum unii s-au nascut la Romlux pentru ca stau bat, asa cum unii s-au nascut cu posterioru-n masina, eu m-am nascut in adidasi. Sau in slapi, sau desculta. La mine nu exista tocuri, zurgalai, fashonuri. Am crescut cu un mers apasat si bine punctat, am crescut facandu-ma simtita. Am inaintat repede, pentru ca ceea ce eu incalt imi permite sa merg repede fara a-mi rupe gatul, burta, solurile sau tija. Ce rost are sa faci un drum de 10 minute in 50? E aberant. Deocamdata timpul pentru noi nu inseamna bani, dar este si nu trebuie sa-l irosesim plimbandu-ne aiurea in zilele cu treaba.

E, dar acu, vine o inmormantare, o nunta, o zi de nastere, un banchet unde lumea se uita urat daca te duci descult sau in ZY. Ceea ce pana la un anumit punct, mi se pare normal. Asa ca trebuie sa iti iei ceva mai fashon asa, mai stailish, mai ales daca esti fata. Doamne care ai gresit soarta oranduirii sexelor la noi in familie. Pacat, mare pacat. Ei la mine a sosit momentul banchetului si bineinteles ca am fost sa-mi cumpar pantofi. Si mi-am si cumparat.

Anunt: Mi-am cumparat pantofi de stat pe scaun! Eu una nu pot sa fac nimic altceva cu o pereche de tocuri. Schimb cu o pereche de picioare desculte.

10 răspunsuri »

  1. rokssana spune:

    asa te lauzi???

    Apreciază

  2. rokssana spune:

    ba chiar foarte bine…dar cum sa spui”Mi-am cumparat pantofi de stat pe scaun!”?asa domnisorica esti tu?esti atipica…

    Apreciază

    • Grivie spune:

      Am precizat ca cineva acolo sus a incurcat sexele in familia mea 🙂
      Fratimiu s-a jucat mai mult de-a femeia decat am fost eu pana acum. 😀 🙂
      Asadar, putina intelegere si compasiune cer 😆

      Apreciază

      • rokssana spune:

        http://denisuca.com/viata-pe-tocuri-e-grea.html

        eu sunt prea inalta..mi-as fi dorit sa pot purta tocuri…e intradevar comod fara…

        Apreciază

        • Grivie spune:

          Uau, nu sunt singura, dar sunt si multe in tabara opusa. Multumesc mult de link, am citit zambind toate comment-urile.
          Nu pot spune ca nu-mi place sa vad tocuri sau fete pe tocuri. E o delicatesa, mai ales sa stie sa mearga si sa fie si dragute si cu picioare frumoase si bine imbracate, dar parca, nu-s pentru mine. Nu ma prea vad eu pe mine umbrand pe tocuri.
          Mai am ceva de invatat pana ajung la feminismul necesar convietuirii cu fuste, rochii, dantela si pantofi.
          Multumesc inca o data>:D<

          Apreciază

  3. […] chemi -Iti sunt iubita ce-ti poarta in ochi destinul. De esti bestie-in bratul tau m-oi frange ca o trestie Iar pofta mea pe veci,nepotolita, Te va inlantui cu lant de sarpe. Dar daca esti inaltul visator Ce […]

    Apreciază

  4. pictezidei spune:

    Nu-i problemă Grivie!O să bem în cinstea durerii provocate de high heels;;):))

    Apreciază

  5. […] Nu stiu altii cum sunt, dar la mine, pe cat posibil confortul este pe primul plan. Mai ales al picioarelor pentru ca pe ele stai toata ziua, alergand de colo colo. Iar de tocuri nici nu mai vorbesc. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

