Daca nu merge video de mai sus, aici sigur merge

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

F.O.C.A., ce-i cu boschetaru asta fumigena?

Roachere, scopu si durata vizitei, repede!

-am venit…-

F.O.C.A., tu ai comandat pizza! Puneti-as branza pe blat de hamesit. Mie mi-ai luat?

-am venit dupa voi-

Evident! Noi eram deja aici.

-sunt moartea, am venit sa va iau-

Ma umbrosule, luami-ai hamsteru-n chirie,
Bea-o-ai gaz din butelie
Dati-as manzu cu chelie
Si tzatzichi la lipie.

Moartea are coasa. Woooaaa, F.O.C.A., coasa laser. Exista o singura posibilitate. Ori esti ceva frizer futurist si vrei sa-mi faci freza la cuc, caz in care ne pizdim fanatic in duel intergalactic, ori esti moartea, si atunci….. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ma preabanalule, noi suntem robotzi, nu murim…

-sa mori tu? e crizaa! va iau de vii si astept sa va macine rugina.cumva trebuie sa-mi fac norma-

Ce spanac de-autobuz, unde pula lu serbet ne-ai adus, ciontosule?

-tu esti cam impertinent asa, cum de nu ne-am intalnit mai devreme?-

Am stat ascuns, la ma-ta-n pizda! Glumesc, am o sanatate de fier. Serios, pune mana si vezi.

Ma, boss, suntem intr-un autobuz.

-mda, imi pare rau, ce sa zic. bugetul mic, n-avem bani de teleportari si d-astea.-

Da ce-i cu stilul asta rasucit? Cu flocirele si futuiasi si rozomovisme din astea?

-ce sa zic, am o inima de copil… e acolo in spate.-

Esti un sinistru!! Sinistrule!

Si, unde mergem?

-pai tot mergem asa pana crapati. dupa aia, vedem. costele, fiti-ar nidforspidu(Need for Speed) dracu! vrei sa ne omori?!-

Fii antena, cat mergem noi asa cu busu, tie nu iti iese nimic. Corect?

-corect.

Daca ti-am gasi un job asa, la juma de norma, pana crapam, mai iei si tu o pereche de tenisi la copii, un sticsulet, o maslinuta…

-abstraact.-

Nu trebuie sa faci mare lucru.

Fierb emotiile in mine. Oare se descurca?

Uite-te si vezi.

Lasă un răspuns

