Anu trecut de 1 iunie a plouat. Chiar eram curioasa ce am scris anul trecut de 1 iunie, ziua copiilor fiziologic si nu numai.

Si de acolo mi-am adus aminte ca de 1 iunie a plouat. Azi de 1 iunie sta sa ploua, dar nu prea vrea. Cu atat mai bine pentru prichindeii care vor sa se joace toata ziua fara a fi batuti in cap de soare sau udati de ploaie. Deci este o zi sporadica de joaca!

Si cum fratimiu este un barbat care se respecta, scolar fiind fata de anul trecut, si-a dus prajituri, suc, etc. De fapt, toti au dus si initial trebuia sa fie un hiper pick-nick cu chestii mici si vorbitoare de clasa 1 in parc. Nu stiu sigur daca s-au dus in parc, dar tot au fost multe chestii mici vorbitoare manjiti de ciocolata si cu degetele pline de frimituri. Se distreaza si se respecta copchii din ziua de azi.

Daca nu ma rasfata nimeni de 1 iunie, ma rasfat singura, ce pana mea albastra! 😎 Mi-am facut hiper-omleta cu cascaval si cu muschi, cu o cafea si cu spuma de capsuni. Boss de boss, ce sa mai.

Sper ca inca va simtiti copii, macar o data pe an, in ciuda greutatilor si nevoilor, problemelor si stressului de a da examene, de a presta bine la servici, de a face calcule cum sa ajunga banii de facturi.

Meritam sa zambim si sa ne aducem aminte ce fericiti faceam oamenii din jur cu un simplu zambet! 🙂

5 răspunsuri »

  1. Sefu la M6 spune:

    Vezi ca mi ai promis o hyper omleta din aia:))

    Apreciază

  2. Sefu la M6 spune:

    🙂
    la mine partea cu zambitul e treaba usoara:))
    nu…eu nu am mancat omleta deloc…dan nu ma avea la inima si in rest…nu stiu:)))

    Apreciază

  3. […] aflat ca anul trecut de 1 iunie a stat sa ploua si acum doi ani de 1 iunie a plouat in toata […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

