De ce baietii cand vad o fata se gandesc direct la relatie- a  o babardi pe respectiva- si nu asteapta sa o si cunoasca? Pentru ca daca ai sta sa cunosti, ca baiat ma refer, tot ce babardesti, ai imbatrani nebabardind ci doar cunoscand, iar nepotii te vor evita pentru ca ai fost bunicul cel fraier care n-a fost in stare sa babardeasca o duduie intr-o capita cu fan.
Corect.
Dar, tu tintesti direct spre relatie-babardeala si cam atat. Esti limitat, esti slab si cu orizonturi inguste. Nu vezi decat o singura parte, de fapt 4 chestii rotunde la ea, si atat. Doar atat?!
Dezamagitor.
Asa cum a fost acest articol, sa zic ca este putin cam exagerat, insa prietenia exista in limitele ei. Iar acum, prietenia intre un barbat si o femeie/ baiat si o fata este posibila doar cand exista putina antipatie fizica. Doar atunci. Bata-l norocu de fizicu vietii ca doar la chestii rotunde va sta capu’!
Acu, o discutie cu un prieten care a realizat ceea ce voi, restu, nu ati reusit si sincer, va sfatuiesc sa incercati pentru ca nu stiti cum va alegeti cu ceva frumos, mult mai frumos decat o babardeala ieftina.(O sa zici ca nu exista ceva mai frumos decat eliberarea ta fatidica intr-o ceasca. Crede-ma, exista 😉 )
Am stat noi de vorba la un moment dat despre cum esti tu ca iubita si cum esti ca prietena si atunci am inteles foarte bine ca sunt cel mai norocos ca sunt prietenul tau si nu iubitul.
Pentru ca am vazut iubiti venind si plecand dar eu tot am ramas!
El a realizat. Voi?
7 răspunsuri »

  1. Schitez Vise spune:

    El a realizat ca am evoluat de foarte mult (noi ca oameni) de la maimute in calduri care se bazeaza pe instincte si am devenit niste oameni rationali care se pot simti la fel de bine si vorbind cu o persoana, nu doar „babardind-o”.
    Asa cum mi-a spus mie o prietena foarte buna si care stie mereu ce zice si zice lucruri corecte si destepte, intr-o seara intr-o discutie despre sex : „Ma masturbez cu muzica buna.” , ceea ce inseamna ca o fata nu are nevoie de un baiat doar pentru maciuca lui ca sa se simta bine cu el, ci de cineva care sa o inteleaga si cu care sa poata vorbi lucruri diverse si destepte.
    Asa ca dragi goriloi in calduri, sunteti de cacat!

    Apreciază

  2. Silviu spune:

    Hehehe. Sa stii ca nu toti suntem la genul „relatie-babardeala”. Altii chiar se feresc sa treaca la capitolul „babardeala” si nu neaparat pentru defecte etc, ci pentru ca nu ii intereseaza atat de mult acest fapt. 🙂

    Apreciază

  3. florin spune:

    E valabila si la noi.Femeile au venit si au plecat din viata mea dar am o prietena de ani de zile,o nebuna.
    Dar cam asta e adevarul ,cautam sa ajungem cat mai repede intre picioarele voastre …

    Apreciază

Lasă un răspuns

