E aproape duminica, repet poeziile pentru bac si ma dau cu capu de birou. Presupun ca si tu daca dai bacu peste o saptamana repeti ceva la ora asta, sau inveti altceva. Datu cu capu de birou este facultativ. Facultativ ca ne-obligatoriu nu ceva ce tine de facultatea unde speram toti sa ajungem.

Zilele trecute i-am zis mamei ca imi bag picioarele. O sa mi se umfle capu mai rau ca atunci cand chiar era ca o patlagica si o sa faca bum! Nu boom, ci pur si simplu pe romaneste, bum! si i-am zis ca plec in lume. Imi fac o trupa si plec sa cantam. „Ce canti, ca la ce voce ai…?” Fai mamica, tu crezi ca daca imi face capu bum! (nu boom!), nu stiu ce voce de ciocarli strangulata am?! Invat un instrument si plec. Ce mama ma-sii atata facultate?!

Bineinteles, ideea de mai sus a fost o iluzie frumoasa cu nisip intre degete si ecou de mare in surdina, menit sa fie spulberat de realitatea zilei ce va urma sa vie. The final fuckin’ countdown!… Crede-ma, e trist! Si nu ma lua pe mine cu arfe de student. „Ba, tu inveti pentru bac cat eu pentru un singur curs, ce te tot plangi acolo?” Ma plang, ma, ca pot, iar tu daca esti destept, dispari, ca la ora asta tarzie nu vreau sa discut cu oameni mai desptepti ca mine.

In alta ordine de idei, Bai, Baiatule, fratimiu nu mai e mucia, ma. Am premonitizat(nu stiu daca exista asa ceva)ca va ramane repetent din clasa 1. Era doar o gluma frateasca, de sora mai mare tachinatoare careia-i face placere sa-si chinuie fratele cu burta mare, apucabila. Burta. A trecut in clasa a2a, bineinteles ca am fost la premiere sa-l sustin si sa fac poze. Trebuie sa se mandreasca neamu si cu el, mno? Si sa-l vad tinand primele lui diplome in mana. Dragut si DRAGUT! A crescut baiatu’!!

Deja e maine, adica duminica, mai e o leaca pana la bac, bacu trece, noi ramanem, raurile inca mai curg pe teritoriul tarii noastre, iar my Ozzy ar fi fost deja mancat in unele tari.

Noapte buna, patrie insangerata de gandurile BAC-O,VIeNE in miez de noapte!

7 răspunsuri »

  1. necesar spune:

    lovable 🙂

    Apreciază

  2. […] Post navigation ← Previous […]

    Apreciază

  3. florin spune:

    Multa bafta la BAC!

    Apreciază

  4. pictezidei spune:

    „Cine e Geta?”.apropo de dl.Spike:))
    Peste o săptămână o să mai avem doar 2:x

    Apreciază

Lasă un răspuns

