4 răspunsuri »

  1. florin spune:

    Asta nu mi trecea prin cap niciodata.Au innebunit japonezii cu robotizarea.E un fel de robo-laba.:))

    Apreciază

    • Grivie spune:

      :)) cam asa ceva.
      Ti se pare ciudata inventia aia? Uite alta mai tare, e de la chinezi
      Spune-mi sincer, ai avea curaj sa ti-o bagi aici?

      Ast rasp pls
      🙂 🙂 🙂 🙂

      Apreciază

  2. florin spune:

    Mi am bagat o prin diferite specimene de femei dar in aparatul asta nu mi o bag nici mort.
    Sunt eu deschis la minte dar e prea mult.Las o dracu de treaba ,daca se intretrupe curentul si raman cu un penis captivus ca un caine si o catea-robot.Ce mai fac Grivie?

    Apreciază

    • Grivie spune:

      🙂 Deci esti precaut cu the family jewels! 🙂 🙂 Asta-i bine.
      Mor de somn, mor de plictiseala, mor de vremea asta de inceput de sepmtembrie de afara. Ce dracu a luat-o tot rasca? S-a dus p..i de suflet tot ecosistemu vietii…:o…
      Tu ce faci? ;;)

      Apreciază

Lasă un răspuns

