Daca nu merge video de mai sus, aici sigur merge

Enjoy!♥

Ce faci F.O.C.A?

Da, bine Mo uite…

Ce Satan faci ma, zabasitule? Te muti?

Nu, mediocrule.

Nu? Atunci ce spanac ascunzi acolo? Compot de pizde cosmice?

Nu ma, deshidratatule. Am adunat toate sticlele din depozit, le vindem ca sa reparam acoperisul.

Ce, ce ce? Ceee? Zi sa-ti ramana coasa-nfipta-n mat de mingicar fomist troleibuzist! O sticla nu vinzi!

Una sigur nu, le dam pe toate.

Zi sa-ti puta patu! Alea is amintirile mele ma, clisma, n-ai avea parte de pizda! Asadar si prin urmare,

Cu sticla asta, am facut prima cucerire.

Printeso, ma scuzi ca te-nghesui, da oare stii cum e cand parca dintr-o data te izbeste iubirea?

-Mnu…-

Iubirea doare.

In locuri stramte!

Ohohoho, da! Sticla asta mi-a aratat un semn!

Tu, tu crezi ca ma poti opri? Fraiere, da fac ce vreau ca-i ficatii mei. Sa-mi zici pompier ca beau de sting. Stii cum zic, eu am pus MIE in ALCOLEMIE! Nu ma poti tu sa ma opresti, degeaba tot insistezi! Te repeti! Te repeti! Te repeti! Te repeti! Te repeti!

Uau, pai asta schimba tot.

Serios?

Nu, esti prost?! Le vindem.

Da asa ceva nu se poate! Cum sa vindem Mucificatorul?!

Fa-te muci, fa-te muci, fa-te fa-te fa-te muci!
Da din buci, da din buci, fa-te fa-te fa-te muci
Fa-te muci, fa-te muci, fa-te fa-te fa-te muci!
Da din buci, da din buci, da din da din da din buci!

Deci astea, nu le putem vinde! Dar am o idee. Le putem vinde pe astea.

Ce?! Unde le-ai gasit? Sunt ale mele.

Ma doare hap la cuc! Par scumpe.

Iti dau la schimb… jumatate din sticle.

Ti le poti bate de pula ca-s mai ieftine ca foamea! Astea, is de aur!

Nu intelegi. Sunt aduse din alta dimensiune.

-Care vrei sa fie cuvantul de siguranta?-

Pneumonoultramicroscopicsilicovulcanicomioza

3 răspunsuri »

  1. alexandra spune:

    „sa-ti ramana coasa infipta in matz…:)) nu casa:D nu te superi nu ?:)

    Apreciază

  2. alexandra spune:

    anyway..sunt tari robotzeii astia;))

    Apreciază

Lasă un răspuns

