Am facut curat. De fapt nu, doar am inceput sa fac curat. Iar prima etapa a fost aruncarea tuturor caietelor si cartilor si tuturor chestiile de hartie. Am scos 2 saci de 250 de L afara. Inca nu stiu de ce am scris atat, de ce am invatat atat si de ce, inciuda tuturor eforturilor, in continuare scriu mizerabil de urat! Bine ca blogul e scris cu litere de tipar ca nu-l citea nici … nimeni 😆

Iar la mijloc, ca o gramada ce se respecta, inaltimea era cat distanta din varful degetului mare pana la varful degetului aratator, cracanate!

Lasă un răspuns

