Ctu: mda… o fi ea de viitor, dar…. nici sa ma bati nu as invata limba aia care seamana cu sunetul unei oale care se rostogoleste pe scari tin-toing-poing-.. ai inteles ideea

Ei, asa e, dar uite ca oamenii se cam duc. Fie din pasiune, curiozitate, pentru bani sau de gura familiei. Si eu m-am dus, pentru a intra la sectia de Chineza-Engleza am muncit atat,dar  am si intrat. Motivele pentru care am ales asta? Strict confidentiale, cred ca e cel mai bine asa. Daca eu cred ca voi reusi sa termin? Pai daca vreau sa termin ceva, o sa termin. Sper doar sa am profi acceptabili pentru ca asta conteaza enorm la mine. Fiecare cu structura lui. Stiu ceva din chineza? Cam cat stii si tu, deci cam nimic. Se ia de la 0, o sa fie bine.

Sper.

Cred.

O sa fie!

 

 

2 răspunsuri »

  1. pictezidei spune:

    Da o să fie!Îţi propun să mâncăm într-o săptămână ca ei.Poate o să înveţi mai repede!

    Apreciază

Lasă un răspuns

