Pai cum domne sa te duci in Franta si sa nu misuni putin prin Paris? La ce ne trebuie adevaratul Paris cand avem si noi micul Paris? Eu zic sa nu intram in discutii d-astea ca nu are sens. Unicat, frumos, grandios chiar, Parisul parca este alta lume. Bine orice alta lume este alta lume in comparatie cu cea cu care esti tu, ca om, obisnuit, dar asta este iar, cu totul alta discutie.

Ma jur ca nu am vazut atatia negrii in toate filmele vazute in toata viata mea, cat am vazut intr-o singura zi in Paris. Si la Disney erau, ce-i drept, dar nu ca acolo. Fiecare e cu treaba lui, oamenii se plimba, fac poze, injura stalpii si firele ca le strica minunatii de poze, mai zic un „excuse me” sau un „pardon”, sau mai stiu eu ce, cuvinte d-astea „furculition”.

Am vazut diversitatea diversitatii acolo, de la slapi, sandale, la UGG-uri pe vreme caniculara, de la trening la short, sau rochii sofisticate. Babilonie taticule. Ceea ce, de neasteptat, mi-a placut la nebunie. Diversitate, culori, nu te poti plictisi, iar atmosfera e vesela si destinsa.

Am facut turul Parisului cu autobuzul acela cu casti in care-ti canta muzica si o tanti iti sopteste, nu prea suav, ce o sa vezi in dreapta, cand s-a construit nu stiu ce pod, cine e nenea ala pe cal si ce a facut, tot, tot. Frumos? Superb! Magnific! Nu m-as mai fi dat jos din el, iar pielea mi se zburlea la fiecare cladire gigantica pe care-o vedeam. Si crede-ma, nu era de la vantul care-mi umbla prin par, era de undeva dinauntrul meu!

Pur si simplu, simt si sunt convinsa, ca baba din mine a cunoscut frumusetea arhitecturii, complexitatea istorica si cladirile grandioase!

Si striga tare: Sunt fericiiiita!!!

-click pe imagine pentru a vedea mai bine si…

Enjoy!♥

Si asa cum in Vama mi-am dat seama ca nu mancase clatite in viata mea si ca aia e clatita adevarata, asa nu am mancat nici inghetata pana nu am mancat in Paris pe Champs-Élysées la Häagen-Dazs, geniala!

5 răspunsuri »

  1. pictezidei spune:

    Extraordinar,întradevăr.Ăsta e oraşul meu.Sau New York.Nu m-am decis încă:))
    Oricum mă bucur atât de mult că ai fost acoli şi ai adus un pic din farmecul Parisului şi la noi.Îmi doresc cu adevărat să mergem împreună acolo.Va fi cu totul altceva!:*Je t’aime!

    Apreciază

  2. tediana spune:

    doamne, dumnezeule mare cum arata inghetata aia!! 😐

    Apreciază

  3. […] acum 3 saptamani, inainte de Franta, Paris, Disney, chestii cu black people, mi s-a furat […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

