Marathon!

Ieri si azi nu am facut nimic. Ieri si azi nu am vazut lumina soarelui. Ieri si azi m-am uitat. La serial. La Dr. House, Dr. Gregory House. Omg, he is really amazing! Chiar l-am visat azi-noapte si faceam…..Nu conteaza ce faceam, cert e ca nu mai pot face altceva-decat sa ma uit, nu sa fac ce faceam in vis, m-am oprit din aia.

Maraton de episoade e putin spus. E vacanta si nu fac altceva decat sa ma uit la seriale. -Ma cunosc destul de bine, iar cand mi-am interzis inainte de bac sa incep vreun serial, stiam eu ce zic! -Cand intepenesc in scaunul meu prezidential, ma duc in pat. Cand vad ca ma apuca somnul, ma ridic in pozitie semi-verticala, la un unghi de aproape 90 de grade si iar ma uit. Cand anchilozez, reiau ciclul de mai de sus.

Este genial. Si prin genial, crede-ma am zis tot!

Greg HouseHugh Laurie, tocmai ai intrat pe lista mea de favoriti alaturi de McDreamy, McSteamy, Jason Statham, Vin Diesel, Edward Norton!

I love you, guys!♥

4 răspunsuri »

  1. tediana spune:

    Damn. Eu asa am facut cu Misfits.

    Apreciază

  2. Schitez Vise spune:

    Dr. House este cel mai bun personaj de serial creat vreodata si alt actor mai nimerit decat Hugh Laurie sa il interpreteze nu s-a nascut inca. Eu cand am zis ca e cel mai bun serial pe care l-am vazut in viata mea stiam ce ziceam. Si cand iti povesteam ca am vazut doua sezoane in 3 zile iar stiam ce zic… Welcome to the club! :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

