Enjoy!♥

Am zis flori, fete si baieti
Hai mana sus daca vrei sa inveti,
Eu nu-nteleg la ce te astepti
Arunci priviri de parca sunt sageti.
Auuu, m-a lovit in plin,
Nu-mi aduc aminte, nici de unde vin!
Nu stiu unde sunt, sau de ce stau la rand
Afisu’ e cu mine, oare tre’ sa cant?

LaLaLaLaLaLaLa
Stii ca toti fumam,
LaLaLaLaLaLaLa
De dimineata pana seara!
Fumam..
LaLaLaLaLaLaLa

Wow! Zici ca-i San Francisco..
Ce-ai pus in pahar de ma simt atat de disco?
Sanchi!
Toata lumea o-arde junky..
Vad in jurul meu mult prea multe fete funky!
Yeah! ? ? ? ? ? ? in plastic
Tu ca Julieta, eu  Romeo ca-n Fantastic
Clasic!
Beau molotov,
Fiindca intra frig si-acum vad stelute mov!
I Love This Club!
Mesele sunt goale, toata lumea e pe sub ele,
Ca picioarele sunt grele,
Numa’ plec d-aici decat c-o geanta de lovele.

LaLaLaLaLaLaLa
Stii ca toti fumam,
LaLaLaLaLaLaLa
De dimineata pana seara!
Fumam..
LaLaLaLaLaLaLa

Intru-n club e prea mult house
Se uita toti de parca-s Mickey Mouse,
I-auzi, e ultima ocazie,
Astea sunt pe noi de parc-ar fi o razie.
Dac-am zis, am zis,
Nu sunt ale mele, domnisoara politist.
Yo, sunt de la trupa Guess Who
Scrie si p-afis ca tre’ sa intru acu’
Parca te-am vazut in BamBoo
Intr-o alta uniforma si-mi vorbeai la pertu
Uuuu, politist adjectiv
Aresteaza-ne pe toti fara nici un motiv.

LaLaLaLaLaLaLa
Stii ca toti fumam,
LaLaLaLaLaLaLa
De dimineata pana seara!
Fumam..
LaLaLaLaLaLaLa

Lasă un răspuns

