Toata lumea a cantat, toata lumea s-a simtit bine. Cred ca a fost trupa cu cel mai puternic succes, aici la Targoviste, dintre cele care au concertat cu ocazia Zilelor Cetatii. Trupa a facut show, nenea Bittman a fost pe beat si ne-a facut sa aplaudam, fluieram, sarim, sa ne tinem strans in brate si sa ne balanganim zambind. De la pustanii la generatii cu mult inaintea noastra, pe toti ne-a incantat. Inchideti ochiii, dati play si puteti zambi. Cu sufletul!

Enjoy!♥

Poti sa-mi iei tot ce-am mai scump pe lume
Poti sa-mi iei zile, noptile si anii de vrei
Sa ma lasi singur intr-un loc anume
De unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la-ai mei,
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..

Poti sa ma faci una cu pamantul
Sa ma calci in picioare de-o mie de ori
Sa ma sfasai cu dintii si-apoi sa chemi vantul
Sa-mi imprastie trupul intr-o mie de zari,
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Si zilele vor fi din nou asa cum au mai fost.
De dorul tau, da, da, de dorul tau.

Poti sa ma torni intr-un pahar cu apa
Sau sa ma uiti pe fundul marii printre pestii rapitori
Sa ma lasi sa plutesc pe un val in Marea Moarta
Sau din cer cu ploaia incet sa ma cobor,

Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Si zilele vor fi din nou asa cum au mai fost.

Poti sa-mi iei tot ce-am mai scump pe lume
Poti sa-mi iei zile, noptile si anii de vrei
Sa ma lasi singur intr-un loc anume
De unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la-ai mei,

Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau
Si zilele vor fi din nou asa cum au mai fost.
De dorul tau, da da, de dorul tau

Enjoy!♥

Nu,
N-am stiut
Ca toate lucrurile bune sunt doar bune la-nceput.

Nu, nu, nu,
N-am stiut
Ca dragostea o pretuim numai atunci cand a trecut.

Nu, nu, nu…

Nu, nu, nu,
N-am stiut
Ca fericirea nu se cumpara, cu toate ca am vrut.

Nu, nu, nu,
N-am stiut
Ca daca vreau sa te iubesc trebuie sa las tot ce-am avut.

Dar stiu ca-ntr-o zi,
Cand eu nu voi mai fi,
Doar sufletul meu.
Numai el va mai sti
Ce n-am stiut.

Nu, nu, nu,
N-am stiut
Ca in iubire intr-o clipa poti sa pierzi tot ce-ai avut.

Nu, nu, nu,
N-am crezut
Cand un prieten m-a tradat si m-a lasat, dar am tacut.

Dar stiu ca-ntr-o zi,
Cand eu nu voi mai fi,
Doar sufletul meu.
Numai el va mai sti
Ce n-am stiut.

Nu,
N-am stiut
Ca viata asta se termina si n-o ia de la-nceput.

Nu, nu, nu,
N-am stiut
Ca fericirea nu se cumpara, cu toate ca am vrut.

Dar stiu ca-ntr-o zi,
Cand eu nu voi mai fi,
Doar sufletul meu.
Numai el va mai sti…

Dar stiu ca-ntr-o zi,
Cand eu nu voi mai fi,
Doar sufletul meu.
Numai el va mai sti
Ce n-am stiut…
Ce n-am stiut…
Ce n-am stiut…
Ce n-am stiut…
Ce n-am stïut…

Enjoy!♥

Undeva departe, e iubirea mea
Undeva acolo, s-a pierdut si ea
Undeva in noapte, o stea a mai cazut
Oare cine poate sa m-ajute
Sa pot s-o iau acum de la inceput

Astazi,totu-mi pare atat de greu
Da astazi,imi dau seama ca nu pot sa mai fiu eu..
Sunt atatea zile si atatea nopti de cand pe lume ratacesc
Fara sa stiu unde merg,si de ce mai traiesc

Undeva departe, e iubirea mea
Undeva acolo, s-a pierdut si ea
Undeva in noapte, o stea a mai cazut
Oare cine poate sa m-ajute
Sa pot s-o iau acum de la inceput

Maine, maine este o alta zi
Da maine, maine poate te voi regasi
Si-n atatea zile si atatea nopti,iubirea am sa-ti dau
Acum stiu sa te chem, acum stiu ca te vreau!

Undeva departe, e iubirea mea
Undeva acolo, s-a pierdut si ea
Undeva in noapte, o stea a mai cazut
Oare cine poate sa m-ajute
Sa pot s-o iau acum de la inceput

Undeva departe, e iubirea mea
Undeva acolo, s-a pierdut si ea
Undeva in noapte o stea a mai cazut
Oare cine poate sa m-ajute
Sa pot s-o iau acum de la inceput.

Enjoy!♥

Am umblat prea mult,
Sau poate prea putin,
Anii mi-au adus
Si miere si venin
Am avut un vis
Dar s-a pierdut si el…departe
Uitat pe un drum stingher
In fiecare zi sunt fara tine
Si ma intreb de ce nu am stiut sa iti spun:

Esti asa frumoasa si daca m-ai iubi,
As atinge luna si timpul s-ar opri
Esti asa frumoasa
Si ne-am iubi o viata intr-o zi

Ani de cautari
Si clipe de noroc
In zilele de ger
Si noptile de foc
Am gresit atunci
Si n-am sa pot uita
Vreodata amintirea ta,
In fiecare zi mi-e dor de tine
Si ma intreb de ce nu am stiut sa-ti spun:

Esti asa frumoasa si daca m-ai iubi,
As atinge luna si timpul s-ar opri
Esti asa frumoasa
Si ne-am iubi o viata intr-o zi

In fiecare zi mi-e dor de tine
Si ma intreb de ce nu am stiut sa-ti spun:

Esti asa frumoasa si daca m-ai iubi,
As atinge luna si timpul s-ar opri
Esti asa frumoasa
Si ne-am iubi o viata intr-o zi
Esti asa frumoasa si daca m-ai iubi,
As atinge luna si timpul s-ar opri
Esti asa frumoasa
Si ne-am iubi o viata intr-o zi

Enjoy!♥

Odata, a fost odata un baiat…
Cu ochi de peruzea,
Si-o fata, era atata de frumoasa
Si mandra ca o stea…
S-au vazut, asa s-a nimerit,
S-au placut, asa le-a fost ursit,
Si iata povestea asa cum e ea…

Orice Romeo are Julieta lui
Asta-i povestea, a ta si-a orisicui
Asa e viata, mereu va fi asa,
Ieri ca si azi, maine sau pururea…

Odata, iubirea lor s-a destramat..
Ca norii dusi de vant
Si poate, se regasesc acum in nori
Si ne privesc razand..
Ne intalnim, asa s-a nimerit,
Ne iubim, asa ne-a fost ursit
Si iata povestea.. asa cum e ea..

Orice Romeo are Julieta lui
Asta-i povestea, a ta si-a orisicui
Asa e viata, mereu va fi asa,
Ieri ca si azi, maine sau pururea…

Si sa nu uitam de…:

Enjoy!♥

Poa’ sa vina primavara
Cu alaiul ei de flori
Poa’ sa vina si-alta vara,
Fara tine nu le vad
Poa’ sa vina cine o vrea sa vina
Daca nu esti tu,e in zadar (mmm da)

Seara incepe fara tine,
Noaptea este si mai grea
Cand ma trezesc si langa mine,
Nu gasesc iubirea ta
Si crede-ma, crede-ma ca fara tine nu sunt eu
Nu, nu, nu, nu.

Am lasat la usa casei tale un inel,
Daca vrei o veste de la mine iti spune el
Daca vrei sa fii cu mine nu mai astepta
Nu astepta, nu astepta…

Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel
Mare cat inima mea.

Stii prea bine ca-mi esti draga,
Stii prea bine ca te vreau
Si stii, prea bine
Viata intreaga pentru tine eu o dau
Si nu uita (nu uita)
Nu uita ca dragostea nu s-a pierdut.
Nu, nu nu…

Daca insa toate astea te-or aduce inapoi
Daca zilele si noptile sunt pentru amandoi
Daca crezi in mine vino si nu astepta, nu astepta, nu astepta.

Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel
Mare cat inima mea.

Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel
Mare cat inima mea.Sapte inimi am in mine, sapte vieti de-as avea
Dintre toate, stii prea bine, tot pe tine te-as lua
Vremea insa nu ne iarta
Lasa totul cum era si vino acum,
Vino acum, si vino acum, si vino acum

Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel
Mare cat inima mea

Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel,
Ti-am dat un inel
Mare cat inima meaMare cat inima mea…..(60x)

4 răspunsuri »

  1. frizztext spune:

    interesting youtube collection!

    Apreciază

  2. pictezidei spune:

    frumoasă noapte!

    Apreciază

Lasă un răspuns

