La mine in familie se cumpara toate chestiile care ni se par amuzante, dragute, cu mesaj sau pur si simplu se fac cadouri, surprize fara nici un motiv. Asta ne face uniti, este un mod foarte bun de a arata ca-ti pasa de cineva, ca-l iubesti si ca-i esti alaturi. De la scrisorele de amor familial la chestii utile sau chestii inutile, casa e plina de cadouri fara nici o legatura intre ele, fara sa se asorteze. Este universul nostru, iar ultima achizitie este asta:

Un „bebelas”-asa zica fratimiu la bebelus- care-l intruchipeaza pe el si pe care mi-a pus in vedere ca trebuie sa-l iau cu mine la Bucuresti si cand mi-e dor de el, sa ma uit la acest bebelas! Ma face sa ma topesc, sa-l strang tare in brate si sa-i pup buzele mici si tuguiate.

Mucia, te iubesc!

7 răspunsuri »

  1. pictezidei spune:

    ai mă ce frumos:*

    Apreciază

  2. pictezidei spune:

    Da:* Toate avem nevoie de un Mario!

    Apreciază

  3. […] curele♦le, cadourile primite de-a lungul vremii, cutia mea cu amintiri, felicitarile de ziua mea, bebelul de la Mario si  toate cutiile mele de pus bijuterii si briz-brizuri. Unde le-am pus? Am gasit eu loc si mi-am […]

    Apreciază

  4. rokssana spune:

    Mario o sa duca in relatia cu fata pe care o va iubi, toate apucaturile astea…si ea va fi super fericita…..eu gaseam biletele de amor peste tot prin casa si ce frumos era 🙂
    Luiza a carat si ea in Franta un ursulet mic de plus…asa ca , nu rade 🙂 foarte bine faceti…..mama voastra chiar v-a crescut frumos 🙂

    Apreciază

    • Grivie spune:

      O iubim pe mama mai mult ca orice si datorita ei suntem asa de apropiati.
      Si eu sunt moarta dupa biletele si surprize mici care fac lumea frumoasa si nelimitata.
      Baietii ar trebui sa tina cont mai mult de chestiile astea care nici nu necesita un efort mare, dar sunt putini care fac…
      Daca si Luiza tine la lucrurile astea, este super, a avut de la cine invata cum se apreciaza si ce valoare au lucrurile marunte.

      Apreciază

Lasă un răspuns

