A aparut saptamana trecuta sezonul doi din faimoasa animatie Robotzi creata de cei de la CreativeMonkeyz. Nu stiu daca sa continui traditia cu postarea filmuletelor cat si cu replicile cele mai „betive” spuse de pufosul Mo sau sarcasticul F.O.C.A. . Deocamdata va las sa vedeti si sa va dati cu parerea.

Daca mai sus nu merge, aici sigur da.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare…

Mnu.

Cu lamaie sau fara?

Se poate fara tine in laboratorul meu?

Exclus ma pizdesor, ca-i important.

Atunci, nu atinge nimic….. Ce-ai, mediocrule, te bate gravitatia?

Ai zis sa nu ating nimic, nu ating nimic. Acuma… Nici acuma… Si acuma… Is aerodinamic, aerodinamic.

Podeaua poti sa o atingi, ma oligofrenule!

Ce imensa bucurie, de la sol e mai simplu sa-ti prezint… Esti pregatit?

Haaaa…

Tre sa fii pregatiiit! Esti pregatit?

Mda.

Cadoul meu de ziua ta. PAm pam pam pam, pam pam! La multi anus, cap de guvid, ferite-ar Trompi de ciuma si frig! Cu caldura la curut, sanatos sa fii sa futi!

Ti-as multumi, dar ce e asta?

Micul gradinaaar!!

Micul cine?

Singurul gradinar care te face varza. Reteta proprie. E o tuica mentolata, cu rabdare fermentata, cu atentie distilata, dintr-o pruna alintata.

De unde cactus ai scos-o?

Am fabricat-o special pentru ii, stiam ca numa de ziua ta nu ma poti refuza, asa ca haida! Bag-o-n gura!

………….

Ioi, ce pradat is, parca mi-o intrat capu la apa.

Mda, ti-o trebuit sa iesim in oras.

Taaaci, c-o meritat. O fost smecherie cu dublu sm. Pinguinii aia ce m-or disperat, tu-i in nas. Bine ca le-am dat-o-n pula!

Siiigur, atata ca aia nu erau pinguini, erau maicute si ne-or cam spart.

Da, da.. Da macar aia din club la karaoke ne-or aplaudat. Daca dragoste nu eeee, nimic nu eeee

Mda, cum sa nu… Atata ca tu cantai:

Daca dragoste nu eee, macar muieeee

Si ne-or dat afara.

Da macar dansatoarea aia o fost bomba. Ne-o dus la gradina zoologica, ne-am jucat cu sarpele.

Mda, atata ca aia nu era gradina zoologica, aia nu era tipa si ala nu era sarpe…

Haaa, si eu care i-am pus clopotei…

-Cine sa traiascaaaaaa-

Lasă un răspuns

