Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare.

Mnu.

Ce arde fara foc?

Un copil in acid muriatic?

Te rog frumos sa te potolesti cu spurcaciunile. Ce e aicea? Bar de negrii, pizde-n pula goala? Gata cu injuraturile ca nu mai suport, in pula mea.

Numa usor, sa nu faci scurt.

Raspunsul era licuriciul. Licuriciul arde fara foc.

Suuuper, haha, uuuuu, ieeee. Si?

Si? Cum si? Si uite-te ce frumos zburda, ca o gazela. Vezi?

Mda.

O lumina in vazduh ce se este oare?Licuriciul chinezesc, arde cel mai tare.

Ce-i mizeria asta?

Mizerie?! Mizerie are ma-ta dupa urechi! Asta-i lirciuchiciul meu. L-am luat prin interneturi, din erect, din China.

Si?

Si face bec, glouieste, lubineaza, deja-s 5 chestii.

Ahaaa, fascinant.Opreste-l sa nu-l opresc eu.

De ce ma raule? El nu-i copil ca tine?

Numar pana la 2. Ca mai sus te pierd.

Acuma-l opresc.

Acuma!

Acuma acuma, da, da, da, numa un pic.

Deeci?!

Deci nu ma grabi in pula mea, F.O.C.A., ce-i cu stresu asta?! Bag pula.

Nu stii sa-l opresti.

Mnu..

Mda.

Nu, nu-l ucide! Criminalule! Ha, te-am prins.

Omoara-l! Omoara-l F.O.C.A.! Da-i una dupa ceafa! Fa-l PATEEEU, F.O.C.A! Fa-l PATEEEU!

E vulnerabil la sunet. Trebuie sa strigam deodata!

Deodata deodata, deodata si deodata!

Striga AAaaaaaa! Nu deodata!

Aaaaaaaaaaaaaaaaa!

Deodata ma, muratura!

Deodata!

Striga Aaaaa, deodata cu mine!

Bun bun bun!

1,2,3, si

Deodata cu mineeeee!!!! Aaaaaaa!!!

Vai, chinejii astia, in veci nu mai comand absolut nimic.

Mediocrule! Bine c-a fost numa una.

Da, da, da, ce bine….

2 răspunsuri »

  1. florin spune:

    Nu mai e….

    Apreciază

Lasă un răspuns

