Nu faiăl, ci file romanesti. Nu am stiut daca sa zic „File de studentie/studenta” sau „File de Bucuresti”, asa ca am lasat doar ” File”.

Ieri s-a produs gigantica mutare. De la Targoviste la capitala, de la „acasa” la casa in devenire „acasa”, de la neamuri pretutindeni la neamuri putine. De la oras mic si cunoscut la unul mare si absolut si total necunoscut-exceptand Mall-urile, trebuie sa marturisesc, alea bune si mari le stiu-.

A venit G. sa ma ia cu duba. Cu duba da, ca nu-mi incapeau lucrurile intr-o masina normala. Am adus 12 saci de 120L, 2 genti de vacanta si cateva plase. Am adus practic toata camera de acolo aici, exceptand mobila. Haine, incaltari, esarfe♥le, curele♦le, cadourile primite de-a lungul vremii, cutia mea cu amintiri, felicitarile de ziua mea, bebelul de la Mario si  toate cutiile mele de pus bijuterii si briz-brizuri. Unde le-am pus? Am gasit eu loc si mi-am amenajat camera asa cum am vrut eu, asa cum stiu ca-mi place, asa cum… era acasa, doar ca adaptata putin.

Ieri toata lumea a plecat si am ramas singurica, singurica, A. urmand sa vina si ea maine. Nu mi-a fost urat, nu sunt genul care sa se sperie si sa tipe daca intra o musca in casa-asa cum e A.-. Daca musca este inlocuita de un om, atunci o sa zbier!!! Am piticii mei cu usile, le verific constant si desi usa de la intrare se inchide de 6 ori :o, tot am impresia ca o sa intre cineva. De geamuri sa nu mai vorbesc. Doar in dormitor este deschis, iar aici, doar dat pe spate-sa se inteleaga, nu-s chiar asa de paranoica, doar ca e o schela de-a lungul blocului si ajunge pana la etajul meu, deci n-am de gand sa dau nas in nas cu vreun nene in salopeta rosie-.

In rest, un dor de casa, o masa mancata in prea multa liniste, dor de jughineala, dor de simplitatea orasului natal, dor si iar dor. Am norocul ca-mi place sa fiu singura si nu mor sa am pe cineva aproape mereu.

Si hei, vine vineri si stundetii se vor intoarce victoriosi acasa, cu gentile pline de haine murdare, cu degetele murdare si ele de pix, cu o groaza de povesti si de impresii si cu un mare zambet pe buze.

P.S.: Studentilor din tara intreaba, Grivie va ureaza un an universitar plin de urcusuri, victorii si zambete! Cheers!

6 răspunsuri »

  1. florin spune:

    Bucurestiul e pin de viata.Cateodata obositor dar pin de surprize:placute sau neplacute.:))

    Apreciază

  2. pictezidei spune:

    Hei R, o sa te vizitez intr-un sfert de ora:d. Mie imi place sa stau singura.Dimineata e incantatoare de la etajul 5 al caminului:*8->

    Apreciază

  3. pictezidei spune:

    Bebelusul vanilat!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

