Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare.

Mnu.

Ce pielea pulii lui Satan e maldarul ala de tabla la care tot sudezi?

Nu mai sudez, in sfarsit e gata!

Ce frumos iti sta! Ptiu, scuipate-as in gura sa nu te deochi, parca esti o pula cu manute.Serios, F.O.C.A., serios, F.O.C.A.! Stiam ca tu te imbraci ca Orbi de Halloween, dar chiar asa? In halu asta?

Mo, da-mi pace si du-te cauta scame.

Dar zi mai pizdometrule ce-i cu basca asta de metal.

E un amplificator cerebral.

O singura data daca mai vorbesti urat cu mine, te sugrum cu pula.

Asa-i zice, mediocrule! Cand il voi activa, voi fi mult mai inteligent ca inainte.

Interesting… F.O.C.A., iti multumesc pentru aceasta creatie minunata.

Da-o inapoi, sa nu ne suparam.

F.O.C.A., F.O.C.A., bunul meu amic, sa nu lasam situatia sa degenereze. Suntem, in fond si la urma urmei, doi intelectuali. Putem rezolva aceasta situatie conflictuala pe cale amiabila.

Esti un cacat cu ochi!

Ce pueril… Dar insulta ta nu este pe deplin deplasata. Arat intr-adevar oribil, uite-te la mine. Permite-mi sa ajustez situatia. Revin cat ai zice „epopee”.

Socant de pula mea…

Iti inteleg si apreciez uimirea, e normal sa te minunezi cand ai privilegiul de a fi martorul unei asemenea schimbari epocale.

Mda. Da-mi. Casca. Inapoi.

Din pacate nu pot sa fac asa ceva. In plus, am descoperit mai multe erori in designul aparatului, dar fii pe pace, stai linistit, am de gand sa corectez tot ce ai gresit!

Ce? Nu are nici o greseala. Merge perfect!

Ai crede asta, nu-i asa? Dar totusi, tin sa te anunt ca pe alocuri ai lucrat ca un amator. Injectorul de pluraniu spre exemplu este cuplat la magnetostat cu un fir de cupru carbon a carui grosime este periculos de mica. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca legatura neuronala este jenant de rudimentara.

Sunt siderat!

Mda, exact cum ma asteptam. Esti atat de invechit incat nu sesizezi progresul. Asta este. Ma voi retrage in laboratorul meu unde voi minimiza acest aparat si-l voi integra in mine.

Vechiul Mo era retardat, dar cel putin era suportabil. Hmmm..

F.O.C.A., cand te supara unu, sapa-i o groapa. Vorba aia, cine sapa groapa altuia, rade mai bine.

Mo, am nevoie de ajutorul tau.

Numele meu nu mai este Mo. De acum inainte doresc sa mi te adresezi cu „domnule Eusebiu”.

Ce?

Nimic, intelectule de mangusta. Hai spune-mi ce problema extrem de banala ai pe care nu esti capabil sa o rezolvi singur.

Am descoperit o trapa catre o sala secreta de sub asta. Dar nu incap sa cobor ca sa investighez.

Mda, si vrei sa-ti fac eu treaba pentru ca tu esti incapabil? Un gras incapabil?

Mda.

Haide sa te aud.

Sunt incapabil.

Mai tare putin.

Sunt incapabil.

Si mai cum?

Gras.

Intr-adevar, chiar daca esti un taran, cel putin esti un taran sincer. Sa trecem la treaba. Lasa-ma incet te rog, mediocrule.

Incet, da, da. Tu-ti gatii ma-tii!

S-a rupt lantul, incompetentule! Ah, la ce te poti astepta cand lucrezi cu inculti neciopliti. Ia sa vedem ce e in sala asta.

Decat un snob cu nasu pe sus, prefer un prostalau bine dispus.

Lasă un răspuns

