Ei, uite ca am ajuns si aici, prima saptamana de facultate s-a terminat. Cred ca cel mai incitant sentiment a fost azi in drum spre Targoviste. Primul drum spre casa de la facultate, primul drum spre familie, primul drum spre „acasa”.

E obositor. Mor de picioare, e mult de mers, o statie de ratb e cat 6 de maxi-taxi la noi in oras. Trebuie sa-mi cumpar urgent niste tenesi ca nu se mai poate. Este adevarat ca putina feminitate este necesara, dar cand iti zvacnesc picioarele si nu prinzi loc in Ratb in drum spre casa, e un cosmar. Asa ca, tenesi, here I come!

Deocamdata e bine, saptamana asta a fost lejera, de acomodare, am si dormit la un curs, e bine bine. Dar presimt ca de saptamana viitoare, va incepe sa fie vai si amar. Adica e mult, mult, mult de citit. Sunt n carti de cumparat, de imprumutat, de investigat. Majoritatea nu le prea gasesti, ceea ce e oroare. Sau ti se indica anumite anticariate de pe nu stiu ce strada si tu habar nu ai pe ce lume traiesti. Dar asta e, ramane cine e cel mai bun, scapa cine poate cum se spune.

Mi-am ales ca optional la sport-am inteles ca e singurul optional pentru anul I- Badminton si Autoaparare. Nu combinate, Doamne pazeste ca nu te autoaperi cu fluturasul. Separat. Cate 3 credite per semestru per optional. Trebuie sa aduni un anumit numar de credite ca fundul tau sa ramana pe acolo.Sacrificii si iar sacrificii.

Acum, vedem ce o fi, prima saptamana a trecut, bibliografia mi e pare mare-destul de mare-, dar… Intra cine vrea, iese cine poate. Sa speram ca sunt una din acele peroane care va iesi cu un zambet fie el si tamp si cu ochelari pe nas-de la atata citit- atunci cand va absolvi!

Acum va las, ma duc sa recuperez somnul pierdut saptamana asta. Cine a zis ca a fi student e usor? :-w

P.S.: Daca aveti pe acasa  orice carte despre China, cu China, cu chineza sau orice sa includa China, limba, obiceiuri, mituri, etc, va rog, ajutati-ma. Primesc: imprumut, pomana si vanzare.

 

 

4 răspunsuri »

  1. tediana spune:

    Si mie mi s-a parut la fel! Apa de ploaie prima saptamana! + muuulte carti de citit ! 😐
    Chestia cu „intra cine vrea/iese cine poate” cred ca-i valabila pentru orice facultate… insa nu pentru generatia noastra! Nu a intrat chiar cine a vrut, indiferent de facultate, din cauza BAC-ului. Acum e mai degraba.. „intra cine poate/iese cine poate”.
    Iti doresc curiozitate, ambitie si sa nu-ti pierzi entuziasmul, pentru ca o data cu el se va duce de rapa si farmecul studentiei!
    Am vorbit de parca am absolvit cu ani in urma :)) wish u the best! >:D<

    Apreciază

  2. florin spune:

    Parca aveam pe acasa o carte despre China.Sa o caut si iti dau un semn.

    Apreciază

Lasă un răspuns

