Dupa un trezit la 6 jumatate, dupa un drum destul de lung cu RATB, dupa cursuri de chineza toata ziua cu romani si chinezoaica, dupa umblat in ploaie pentru carti despre China, mers la o gramada de anticariate, pe o gramada de strazi, intreband o gramada de oameni pentru directiuni, am zis stop. E rau sa nu fi dintr-un oras, e rau cand nu sti tu unde sa te duci, pe unde sa mergi, unde sa gasesti x obiect.

Acasa totul e usor, aici e greu. Si mare. Si aglomerat. Si zgomotos.

Imi place si nu-mi place. Inca nu m-am decis care cantareste mai mult.

Cu gandul de vreo 4 ore la salata mea de boeuf, din frigider, facuta de mamica mea, cu cutitul mamicii mele tinut de mana mamicii mele, am reusit sa rezist si sa nu merg nici la Mc, nici in alta parte, ci direct acasa la o supita cu taitei calda si la o salata de boeuf ca la mama acasa! Pofta buna!

Imi place sa mananc!♥

9 răspunsuri »

  1. androxa spune:

    慢慢食

    Apreciază

  2. androxa spune:

    commitment 🙂

    Apreciază

    • Grivie spune:

      I have to admit that i used a dictionary, because i don’t know how to write words. We are just at the beginning like, hello, how are you, fine, u? 😆
      Thanks for the link, it’s awesome!

      Apreciază

  3. florin spune:

    Imi place la nebunie salata boeuf.Mereu cand vin sarbatorile de iarna sunt tot un zambet,nu pentru ca ar veni Mos Craciu,a uitat demult pe unde e microm 4,ci pentru salata boeuf.
    O mananc la orice ora de zi si din noapte.:D

    Apreciază

  4. pictezidei spune:

    Ai ma Rux:x can’t wait to see u tonight!my looooove!!!!!!!:x

    Apreciază

Lasă un răspuns

