Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare.

Mnu!

Cine trece-n valea seaca, cu hangerul fara teaca?

Ma-ta…

Ce cacat dospit ai copt iara?

E un detector de pluraniu.

Pula ce?

Pluraniu, cap de snitel! E cel mai scump energo-metal din univers.

Bravo mai pizda.

-Ahahahaha,scratilor, coaiele sus si privirea inainte. Eu sunt Evilos, regele presedinte.-

F.O.C.A., avem un retardat in laborator!! Il pastraaam?? Te rog, F.O.C.A., il pastram?

Nu, nu avem nevoie de doi.

Haaide, uite ce fata are! Zici ca-i desenat cu stanga.

Tu ce spaima cuielor reprezinti?

-Eu sunt geniul malefic, Evilos, Singurul robot care cutremura galaxiile. Am venit dupa pludector. Cu el voi fi de neoprit. Muhahaha!-

Mai Vagoz, ma, am o intrebare.

-Spune repede.-

Ma-ntrebam daca ma-ta-n pizda. F.O.C.A., da-i plucacatu ca asta n-are haz.Mori-o-ai invelit cu gaz.

Nu, nu, nu nu nu, nu, nu. Nu vreau, nu nu. Nu nu nu nu! Da? Nu!

Da-i-l, F.O.C.A., da-i-l, bata-l raia la subrat.

Daca-l iei, ma-ta-i adoptata!

-In sfarsiiit, pludectorul e al meu. Fulgere, fulgere fulgere.-

Ivalgoz, fii atent doua secunde la mine trei momente. Inainte sa termine F.O.C.A. aparatul, am umblat eu la el pe ascuns si l-am transformat intr-un detector de gauri de cur. Hihihi, ca sa-mi bat joc de el.

-Tu, portocaliule, ma amuzi!-

Mda, mersi ca ai incercat.

-Plutector activated.-

Atata munca irosita…

Da, F.O.C.A., da, dar macar l-am futut pe fraier!

-Multiple brown eyes detected!-

-Ti-ai scapat sapunul-

-Dar nu este al me-

Ti-ai scapat sapunul!-

Lasă un răspuns

