Enjoy!♥

Na na na na na na na

Ei zic că eu nu cant, doar spun versuri
Și-alea cu prea multe sensuri
Nu-i ca house-ul sau ca dance-ul
Auzi, cică scriu cu dex-ul
Sătul de fraieri ce-o ard cu fire, higher și desire
Cântă tu că eu îi încaier

Na na na na na na na

Toți iubesc și vor la soare
Clipuri fine, păsări goale
Dar la mine tot vine muzica și-mi zice c-o doare
Capul de la insolații, pielea de la radiații
Timpanul de la vibrații, trece anul și-apar alții
Același sunet, aceleași dume doar că-s alte nume
Spune băi române, chiar îți plac astea? Hai zi pe bune
Ai dat banii pe albume, păi de ce? Radio-ul e gratis
Atenție cântă un artist!

Na na na na na na na

Știu, aud atâtea dude, vorbesc vrute și nevrute
Dar rapul meu e belea ca decesul unei rude,
Aia e, n-am strofe scurte și-ăsta gratis n-o să cânte
Bagă na na na-uri bălane și alea întrerupte

Na na na na na na na

Mulți spun că nu cântăm,
Dar nu ne pasă, continuăm
Că noi o facem pentru voi
Cântați refrenu pentru noi

Toată lumea cântă

Ei cred că rapperi stau după bloc
Fumează dintr-un chiștoc
Și se strâng toți la un loc
Iarna-n jurul unui foc
Și să vezi ce urât vorbesc, înjură des
Schimbă cd-ul că-i detest

Na na na na na na na

Mai scăpam câte-un organ ca o asistentă medicală beată
Dar multe din vorbele noastre ajung zicale, tată
Că ne-ascultă fii și fiice, de la pitici și pitice
Pân’ la cei de liceu și tre să-avem grijă ce le zicem
Îi învăț să se exprime și nu neaaparat în rime
Să se țină bine că viața poate bate orice filme
Că dacă nu noi atunci cine? Restu au două versuri
Tac, am zis destul!

Știu, aud atâtea dude, vorbesc vrute și nevrute
Dar rapul meu e belea ca decesul unei rude,
Aia e, n-am strofe scurte și-ăsta gratis n-o să cânte
Bagă na na na-uri bălane și alea întrerupte.

Na na na na na na na

Mulți spun că nu cântăm,
Dar nu ne pasă, continuăm
Că noi o facem pentru voi
Cântați refrenu pentru noi

Toată lumea cântă

Nu știu eu do re mi
Fa so la si DOC, știi
Că noi o facem pentru voi
Cantați refrenu pentru noi!

3 răspunsuri »

  1. Razvan spune:

    Au urcat furnicile tot albumul pe youtube …iti recomand piesa cu What’s Up – Ceai 🙂 .

    Apreciază

Lasă un răspuns

