Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare.

Mnu.

Ce spanac am facut cu siguranta aia?

Ce siguranta ma presule?

Aia de la…curent!

Serios?!

F.O.C.A., ce-i cu bezna asta ca nu-mi vad nici sufletul. Ii mai intuneric ca-ntr-un cur de mat!

De ce ai scoate siguranta?

Pai am luat-o ca nu eram sigur. Practic m-am asigurat. Si.. eram sigur! Pana am pierdut-o…

Sincere felicitari. Stii ce meriti? Un premiu!

Ce-ai ma puliter? Vrei sa-mi sinucizi mucii?

Ia siguranta asta de rezerva si pune-o inapoi. Ce faci, mediocrule?

Ma cac pe mine de spaima! Imediat pute!…?!?!?!… Era sa iasa cu tata-sau!

Hai azi ca intarziu la treaba mea.

Tu nu vezi ce negru-i tot? Eu nu ma misc de aici!

Suzetarule! E doar intuneric.

Nu, e umbra sumbra a taramului de dincolo…!

Din depozit?

Din lumea celor dreeepti…!

Din justitie.

Din uteru lu ma-ta aia forjata! Din lumea spiritelor…!

Esti ca o flegma-n lac!

Adica?

Degeaba. Ma duc eu.

Nu, F.O.C.A., fute furia, nu ma lasa singur ca ma manca bezna.

Panica panica panica panica panica… E, e cineva acolo?

Pieeeeei! Piei creatura lu Aghiuta/ Dati-ar Trompi-un dinte-n puta!/ Du-te nu ma poseda/Rontai-mi-ai bazuca!

-Da-mi sa mananc. Mi-e foame.-

Du-te la non-stop si.. ia-ti un pateu.

-Eu mananc vise-

Atunci ne-am scos! Ca am un cosmar in care ma-nghesuie F.O.C.A. Tot timpul ma trezesc cu condens la sursa.

-Mananc doar vise frumoase-

F.O.C.A., F.O.C.A., tu esti? Ti-ai tras un cearceaf pe muie si crezi ca ma sperii, ma? Obositule!

M-ai strigat?

Hi hi hi, cum fuge.

10000 cum ne-am inteles.

20, 10 plus taxa de rusine

Lasă un răspuns

