De unde atata timp? Nu prea e si cred ca fiecare, in felul nostru, simtim asta. Sa nu mai zicem de ora care ma termina pentru ca se intuneca prea! repede. Nu mai am timp de nimic. Am ajuns acasa de la facultate, am facut putina ordine si acum am deschis calculatorul doar pentru a scrie pe blog, pentru ca apoi sa ma bag la citit. Am pentru maine The Merchant of Venice, fiind zi de engleza. Am citit putin si pot spune ca-mi place. Deocamdata, pentru ca mai e ceva pana o sa termin.

Netu merge ca un om in spatiu, nu am inca de la vreo firma si stau pe un stick de la C. Si asta ma termina ca-mi petrec jumatate de timp asteptand sa se incarce. Pagina de start, cuvintele scrise, gasirea paginii dorite, deschiderea, accesarea unui anumit coltisor. Toate astea insotite de pauze. Lungi si dese. Si jur ca nu-i nici o cheie de succes prin imprejur.

Unul din lucrurile pentru care ma oftic rau cu timpul asta care nu ajunge deloc este ca nu prea mai am timp de blog. Pentru ca nu l-am facut doar sa am si eu unul, nu e un moft, nu e un trend, nu e nimic din toate astea. E al meu, o particica din ce gasesc eu in imensitatea asta de lume virtuala si umana, e un fel de Ozzy virtual. Trebuie scarpinat dupa ceafa si aranjat ca sa arate bine. 😎

Sunt obosita. Prea obosita prea devreme. Si sunt doar de 19 ani in lumea asta…

2 răspunsuri »

  1. tediana spune:

    I SO feel you 😐

    Apreciază

Lasă un răspuns

