Asta e un post de razvrateala. Asa ca daca vrei, citeste mai departe, daca nu, scobeste-te in nas si vezi-ti de treaba ta.

Azi este in Club Berlin concert MT Eden. Poate nu iti suna cunoscut, dar daca asculti asta

sau asta

DAR MAI ALES ASTA!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sigur stii despre cine vorbesc. Si cat de tare e! Si cat de misto ar fi sa mergi!!!

Mt Eden vine in a3a parte a BASSWISE-ului. In prima a fost Borgore, in a 2a a fost Dub Fx, iar in a 3a este Mt Eden.

De primele doua recunosc ca nu am stiu, ca m-as fi dus in prima clipa. Dar de Mt Eden stiu de o saptamana si de cum am auzit, am recurs la metode de puppy eyes pentru a obtine un „Da, te las sa te duci…”. Toate exemplar de bune, am anuntat si cativa prieteni, nu multi apropiati, „Bai, mergem?? ” „Da, ma, merge.” Si ce credeti? Va lasa sa ghiciti…

…….

Normal, s-au retras pe rand din diverse motive. Eu aia tuta la cap, stiind ca ei merg si ca o sa fie caterinca, nu am mai dat sfoara-n alti amici daca merg, ca doar aveam gasca stransa. Si acu a mai ramas doar unul singur in picioare din 6.

Bai nene, nu zic ca nu exista probleme, toata lumea si toti dracii le inteleg. Insa nu spune DA daca nu esti sigur. Prezinta-ti ma problema „Ba, vreau sa vin, dar NU STIU SIGUR daca pot ca nu am x chestie” Sa ma apuce necuratul de nas daca mai ziceam ceva sau daca mai era acest post necesar. Dar cand tu zici clar DA MERG! cu convingere si la cateva zile incepi sa tatonezi terenu ca stii, nu stiu daca mai merg, ca nu am bani, ca nu am toale, ca nu o am pe mama aproape, iar in ziua cu pricina spui clar, NU MAI MERG! Sa va scuip pe mustata daca voi mai face vreodata prostia sa am incredere in voi. Nu neaparat in voi astia de mi-ati tras teapa acum, ci in voi in general.

Am pierduc MT EDEN din cauza voastra, ca nu ma duc eu de nebuna acolo cuc sa nu mai ajung intreaga acasa.

Va multumesc!

Sunteti prietenii mei, v-am ridicat in slavi in atatea posturi, v-am apreciat si ajutat, dar bai nene, sunteti nesimtiti rau de tot!

 

Pentru voi astia care mergeti, distrati-va nene mai tare ca oricand!! Se merita! Ganditi-va un microscopic moment si la mine… 😦

Lasă un răspuns

