Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

F.O.C.A., am o intrebare.

Mnu.

Cum scap de plictiseala?

Te plictisesti?

Vai, is decedat de plictiseala!…

Pune mana si munceste.

N-am cheeeef… Is mai plictisit ca o guma de mestecat mestecata, lipita de-un toc…

Daca nu lucrezi, macar taci din gura.

Unu,unu,unu,unu,unu,unu,unu,unu,unu.

Ce smegma lu’ tranzistor faci ma saritule?

Te numar.

Fascinant! La cat ai ajuns?

La… unu!

Meriti premiul Nobel.

Meriti tu sa iei baluba dupa ceafa ca ma tot injuri, patina-o-ar mica-ta pe gresie… Sa ma iei de… N-m chef, F.O.C.A., bag shmula…

Scrie o poezie.

Of, poezie… Apai, pula mea…. pula mea…

Pana aici e genial! Dar incearca sa adaugi si cuvinte si rime si sens.

Stau, is mort de plictiseala,
Rece si gri ca un cacat din smoala
Ca n-am idei, nici vin sa torn pe amigdala
Is un covrig muscat, uscat pe-o sfoara.
Viata de cacat,ma sterg la cur de tine
Ca cateodata puti a mate si besine.
Cine sa ma inteleaga? Cine? Cine?
Pe-un pres in ceas de seara trei masline…

Poftim? Cum? Ce?

Tu nu m-ai ascultat? Esti o coaja de pizda de prieten!

Bate-l bate-l, razbuna-te pe ei. Aerul pizdii.

Petrica, el ii F.O.C.A., obezul bleu de care ti-am zis. Da, da, da, da, da, vad. Si cum are aia acolo la gat, ahaha, da.

Petrica?

Hahaha, fraiere, Petrica e prietenul meu imaginar si numai al meu!

Ce? Eu cu Petrica ne stim demult.

Ce tot minti ma, cinosule? Petrica, e adevarat?

Petrica, hai sa-ti arat ceva.

Ce faci, Petrica?! Petrica, nu. Petricaaaa.

Da, da, are sistemul de operare invechit.

Ce faci ma, disperatule?

Gata F.O.C.A., am ajuns la capat de drum. M-o tradat si prietenul imaginar. Gata. Adio!

Eu zic sa incerci in continuare. La ce cap ai, incercarea moarte n-are!

Lasă un răspuns

