Enjoy!♥

Daca mai sus nu merge, aici sigur merge!

Fraze:

Cum fac un tun mare mare mare…… mare! Mare de tot!
Si mai mare! Cam cat ai aduna pula mea cu… pula mea. In latime!
Deci cat un timbru.
Cat turnul din Pisa!
De unde stii tu de turnul din Pisa? Iar te-ai cultivat?
Nahaa. Am un puzle de-ala, dar cred ca-i stricat. Ca oricum il fac, turnul pizdii imi iese stramb.
Mda. La ce-ti trebuie un tun?
Sa lansez un artific!
Artificii?
Nu ma, igornantule. Artific. Unul singur. Un artific!
O sa-ti dai foc!
Oare de ce?
Ca esti magnet de dezastre!

Combustie spontana!

Hai ma zgaiba, fura-ti-as presul, nu fi taran ca am grija. Il lansez de-afara.

Ai grija!
Te-n pula mea F.O.C.A., serios! Trage pe dreapta si ia o pauza!

 

Lasă un răspuns

