Da, e vacanta, esti lenes, stai toata ziua pe net desi stii, chiar stii ca vine sesiunea! Bacul! Capacitatea! Si bineinteles, SESIUNEA! A, da, am mai mentionat-o o data… Ce? Sesiune? Damn…

De 2 ani incoace m-am hotarat solemn sa nu mai fiu atat de darnica cu cuvintele. Spre exemplu, cum e sarbatoarea de Craciun in care sigur tipa telefonul de durere de la atatea mesaje, dar mai ales atatea mass-mesaje. Ce-s alea? Pai cum ce-s alea? Alea de le trimiti si tu si i le scrii si mamei tale sa le trimita la toata sau aproape toata agenda.

Da, alea lungi pline de mirosuri si de luminite, cozonaci si scarbo-fleascaituri. Da, stiu, sunt frumoase si melodioase, insa sunt pentru toata lumea. Alea-s mesaje pentru „gloata”. Ori nu cred ca doresti atata bucurie la niste oameni fara expresie pe care ii arunci intr-un singur cazan, fara nici o insemnatate. Anul trecut am primit chiar un „Uau, prefer un mesaj scurt cu numele meu in el decat o pomposenie pentru toata agenda. Multumesc!”

Am trimis mesaje la cine am crezut eu ca merita, la cine am avut numarul de telefon, iar cine nu a primit, din diverse motive, acesta este ultimul mijloc prin care va pot transmite

Craciun fericit si tot ce va doriti! Uitati de griji, uitati de slabeala, doar bucurati-va si mancati mancati mancati! E Craciunul fratilor, fiti liberi si cu stomacul plin! ♥

Eu am avut parte de un Craciun mai mult decat perfect. Mosul a fost darnic!

Secretul? „Ghicitoare. Este simplu de facut….”

Inconjurati-va de oameni care merita, oameni care va pretuiesc si care va merita! E imposibil sa nu faci febra la obraji de atata zambit, ras… E imposibil sa nu-ti bata inima cu putere si sa nu fie totul perfect! Craciun albastru si stralucitor!

P.S.: 圣诞节快乐

4 răspunsuri »

  1. Florin spune:

    Eu nu trimit mesaje la toata agenda.Majoritatea sunt straini.
    Pe cei apropiati ii sun.Nu am numarul tau.Ti-am facut rost de o carte despre China.

    Apreciază

    • Grivie spune:

      Nu mi e pare de bun gust sa trimiti la toata agenda. E asa, sa fie, treaba de mantuiala.
      Uau, nu credeam ca o sa retii. Placut surprinsa si uimita. Multumesc mult si o sa-ti dau un mesaj cu numarul meu. :*

      Apreciază

  2. Schitez Vise spune:

    La mine mesajele de felul acesta au inceput de aseara si nu au incetat inca… Mi se pare ceva atat de superficial incat nu le vad rostul… Decat sa pui toti oamenii intr-o oala si sa spui ceva doar pentru ca asa se face sau asa trebuie, mai bine nu urezi nimic deloc.
    Fiind o sarbatoare atat de frumoasa si importanta iti doresti sa ai in preajma ta persoane speciale, asa ca de ce sa implici si niste straini care nu inseamna nimic pentru tine?!
    Craciun fericit draga mea Rux! :* Love you a bunch! >:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

