Make new friends,
But keep the old.
One is silver,
One is gold!

De pe vremea cand aveam oracole, cand alergam cu caiete colorate si adunam intrebari de la cei cu experienta in „domeniu”. De pe vremea cand economiseam banuti pentru a cumpara pixuri colorate, carioci sau abtipilduri ca sa ne decoram caietele minutios impodobite. De pe vremea cand eram tineri si ne inroseam la culme daca se prindea cineva ca-l placeam. De pe vremea cand eram tineri, de prin clasele 5, 6, 7.

Dupa ce raspundeai la intrebari, urma de la jumatatea caietului „pagina ta”. Pagina pe care o parfumai, dadeai cu ruj, faceai si un coltisor „secret” in care scriai…. ceva, desenai, asterneai poezii sau versuri ca cele de mai sus. Ele mi-au fost scrise de o foarte buna prietena de atunci, A. Nu am inteles prea bine ce si cum. Nu am dat importanta insa, cumva, mi-au ramas tiparite intr-un coltisor.

Citeste-le si retine-le si tu, sunt adevar pur.

Revelionul l-am petrecut cu persoane pe care le iubesc. Nu toate, este adevarat, dar majoritatea. Nu, nu mi-am format gasca la Bucuresti, nu, nu am colegi misto sau saritori. Da, suntem nistre straini care nu realizeaza ca mai exista si altii decat atunci cand au nevoie de ceva.

Am ramas tot la prietenii din liceu. Hei stii cum se spune, astea-s prieteniile care dureaza o viata de om(sper). Problema e ca in ultimul timp, fiind atat de bulversati cu toata avalansa asta de schimbari, sentimente indecise si incetosate, modificari, fete si notiuni noi, am uitat de prietenia ce ne leaga. Am avut cei mai minunati colegi. Am avut incredere unul in celalalt si chiar daca am mai dat-o in bara cateodata (hey, who doesn’t?), pana la urma totul a fost asa cum a trebuit sa fie.

Cert este ca ne-am hotarat sa luptam pentru prietenia noastra. Ne-am hotarat sa ne intalnim mai des, fie si pentru un suc in fuga, sa reluam, noi fetele, micile barfe care ne alina atat de bine sufletul. Sa ne ingrijim de noi. Sa ne povestim si sa ne dam sfaturi. Sa facem ca si pana acum, sa nu ne judecam. Sa fim, daca nu ca inainte, macar ceva pe aproape. Sa pastram ce am avut.

Pentru ca ar fi mare pacat sa pierdem asa ceva.

Hey, prieteni, trebuie sa facem un mic sacrificiu, sa scormonim cu un bat puternic in timpul asta presant si sa reusim!

Va iubesc, am incredere in voi!

P.S.: Post in special pentru stelutele mele si pentru stelutul care a fost mereu cu noi!

4 răspunsuri »

  1. Schitez Vise spune:

    Esti minunata draga mea si pentru felul asta special al tau de a fi si a gandi o sa iti fiu prieten toata viata… Nu sunt multe persoanele pe care pot sa spun cu mana pe inima ca le iubesc si sa am incredere oarba in ele, dar tu esti categoric printre ele si fara tine in viata mea eram mai plictisit si mai plictisitor ca de obicei.
    Love you a bunch my dear, sweet, awesome best friend!!! :* :* :*

    Apreciază

    • Grivie spune:

      !!!!!! Same here, my male star!
      Esti acolo foarte sus si sper sa ramai. De aceea e nevoie de ceva efort sa mentinem!
      Wtf, acum cat e momentul pentru ca, o sa crestem de tot si o sa ne ducem la casele noastre. Atunci, we’re screwed!
      So, profitam cat avem timp, dear friend!:x

      I love you soooo much!>:D<

      Apreciază

  2. pictezidei spune:

    Eu zic să spargem câteva ceasuri,doar aşa, să ne răzbunăm copilăreşte pe timpul ăsta nepăsător! Îmi era dor să stau aşa cu voi şi să o luăm razna. Şi am luat-o! Oricât de rar ne-am aduna cu toţii, tot trebuie să facem cumva să fim acolo, unul pentru celălalt, ca şi până acum. Îmi pare rău că bulversarea mea ne-a făcut să nu vorbim la fel de mult ca înainte, dar în capul meu dădeai sfaturi bune:))
    Oricum, you know I’ll always be there for you!:x

    Apreciază

    • Grivie spune:

      Forever:
      Don’t be sad,
      Don’t be blue
      I am always here for you!
      De fiecare data cand imi e greu ma gandesc la asta. Si sa fiu a naibii, functioneaza!

      O sa facem in asa fel incat o sa fie bine! Love you super super much!>:D<

      Apreciază

Lasă un răspuns

