Daca mai sus nu merge, aici sigur merge!

Enjoy!♥

Whaaat shit tot faci cu termosul asta? Da sa vad.
Nu, il…
Statea ca numa ma benoclez, nu-i fac nimic.
Il scapi, mediocrule
Ce? buf!… Uite, vezi ce-ai facut? Ai cobit! Pfaaai si ca ai lucrat la asta. Nesimtitule!
….?!
O singura piesa-i stricata. Priveste partea buna, inca o piesa si-i gata.
Piesa aia costa 80 000, ai 5 zile sa faci rost de bani.
Ahahaha… 5 zile. 5 zile, suficiment.

F.O.C.A., de cat timp suntem noi prieteni?
N-ai facut rost de bani.
Da cum nu?! Uite.
Is doar 20 000.
Pai stai sa vezi. Deci banii nu stau pe garduri.
Asa ca-n prima zi i-am cautat pe jos. (hi, nimic,hi, nimic,hi, nimic, hi, stalp)
A doua zi mi-am folosit talentul muzicaaal.(Pipo papo pipo pepo pipopapo pi parom… \:D/)
A treia zi, am fost jefuit! Je-Fu-It! (Inca una cu iuteala, pentru toti de-aici din sala!)
A patra zi, am primit un telefon misterios ca cica daca ies sa prosttestez fac 5 000, garantat. (Bla bla bla, bla bla bla, blablablabla pensii, blablablabla hotii!)
Si azi am primit un telefon misterios ca cica daca ma opresc de tot din prostestat imi da unu 15 .
Stiu, ca esti usor de prostit…

Da? Da?! No sper ca mai ai minute. zbuuuf!

Lasă un răspuns

