Da, recunosc, este numai vina mea. Nu am ce face, nu-mi pot opri dorintele. Nu ma pot opri si sincer, de ce as vrea asta? Sunt pe jumatate fericita! 🙂

Da, e vina mea ca ninge. Mi-am dorit atat de tare zapada de sarbatori incat acum a venit cu roaba. Nenea de sus face curat la dansu in casa si arunca roabe de zapada. N-am ce-i face, nu ma pot impotrivi. Si nici tu. Sâc!

Da, e vina mea ca ninge. Da, sunt fericita ca ninge, chiar daca in momentul asta ma urasti sau spui asa cum mi-a zis azi o colega, „Ia-ti zapada si du-ti-o in fata blocului.”

Da, e vina mea ca bate vantul. Da, nu sunt fericita ca bate vantul. Nu mi-am dorit, nu-mi place cand ma zboara din toate partile si abia ma tin pe picioare. Nu-mi place cand si putinul rimel care-l aplic pe gene se scurge usor. Nu-mi place cand nu-mi pot ridica ochii din pamant si cand nu vad decat pana la putin putin inainte. Nu-mi place cand am impresia ca o sa calc pe un morman de zapada si ma vad cu piciorul pana la genunchi in zapada si cand sa scot e ud ca un pui de  foca pe un ghetar undeva departe. Nu-mi place cand trebuie sa stau cu spatele pentru ca nu pot respira de vant sau cand merg ca un om handicapat cu spatele.

Dragule, nu stiu cum e acolo de unde esti tu, dar in capitaleişăn bate vantu de te sapa. Te sapa si te-ngroapa singur singurel.

Dar hei, ninge!♥

Sunt pe jumatate fericita, ceea ce e mult mai bine decat daca ploua.

25 ianuarie 2012, bine ai venit, iarna!

P.S.: Decat sa injuri, pe mine, pe nenea , pe univers, nori si matreata din capul lor, mai bine ai isi afara, ti-ai scoate prietenii care-s lipiti de calculator si v-ati juca. Ce e mai frumos ca dupa sesiune sa ne aducem aminte de cum ne jucam cand eram mici si faceam cazemate din zapada? N-am mai vazut atat de multa zapada de cand eram mica si sexy!

Vorba lui Mtu: Hai sa ne imbulgarim!

Lasă un răspuns

