Enjoy!♥

A plecat. S-a plictisit, d-aia a plecat. Ca sa nu se mai plictiseasca. Are dreptate fata asta, asta care a plecat, cu care eram eu… Macar ea are coaie sa plece. Oare pe acolo se casca mai mult, sau mai putin? Ca daca se casca mai putin… Ca daca se casca mai putin ma inscriu si eu. Uite cum ai reusit tu sa-mi amintesti de ce nu as pleca niciodata nicaieri. Langa mine e un chiosc unde fac gogosi bestiale. Bestiale! Bestiale gogosile, bestiale! Si de fiecare data cand cobor sa-mi iau, e unu care casca. Si casca si pustiul de langa el. Si casca si tanti care sta pe banca cu o sacosa de panza in mana. Si ma ia si pe mine, dar ma abtin. Si dupa aia ma apuca scarba si ma gandesc, mmm, gogoasa, de ce dracu m-am trezit eu in dimineata asta? Dupa aia ma uit in jur… Si ma uit in jur si toti sunteti imbracati in gri. Si-i vad cum sunt. Plictisiti, obositi, se uita-n gol.

Facem totul degeaba?

Stiti voi ceva ce nu stiu eu, sau stiu eu ceva ce nu stiti voi?

Pentru ca asta faceti cand cascati. Imprastiati sictir. Da, frate, da. Sictir. Sunteti tristi, sunteti mediocri si vreti ca toata lumea sa fie la fel. Daca n-aveti voi… Daca voi n-aveti sa n-aiba nimeni? Pai stiu eu ceva ce nu stiti voi. Eu nu vreau sa fiu asa. Nu vreau sa fiu asa!

Cascatu este la fel de nociv ca adidasii racheta, ca supermarketul cu 15 case de marcat dintre care merge una singura. Ca aia care claxoneaza la stop cand e rosu si cand oricum nu ai unde sa te duci. Ca idiotii care arunca gunoaie de la balcon, ca soferii de taxi care nu te iau in cursa ca e prea scurta. Ca badigarzii care se imbraca intr-o uniforma si gata, sunt Rambo. Ca vanzatoarele care te trimit la colt sa schimbi ca n-au sa-ti schimbe ele. Ca tarfele care fac muie pe bonuri de masa. Pe bonuri de masa! Ca gratarele facute pe marginea soselei in praf si fum. Si-ar mai fi…

Si tu ce te uiti asa la mine? Crezi ca nu stiu cine esti? Stiu foarte bine cine esti, fraiere. Nu te plangi tu in fiecare zi colegilor tai de sindicat ca viata e de cacat si c-o sa-ti iei lumea-n cap? De parca ai avea vreodata tupeul sa faci chestia asta? N-o sa ai tupeul asta. Da, in ziua aia pe Magheru o sa treaca o hoarda de inorogi si o sa se cace bezele si o sa se baseasca curcubee. Da, in ziua aia o sa te duci pana la munte, ca oricum tupeu sa depasesti poiana nu cred ca ai pentru ca esti limitat. Asta esti. Ai cascat, te-ai limitat.

Traiti degeaba. Asta e, traiti degeaba. Va treziti in fiecare dimineata doar pentru ca suna ceasul, dar de ce l-ai pus sa sune, habar n-aveti.

Si eu imi fac griji ca o sa sufar dupa fata asta. In loc sa alerg dupa ea sau in loc sa ma duc sa-mi iau si eu o gogoasa ca omul… Stii ce-mi vine sa fac? Sa ma duc spre cel mai apropiat cimitir, sa ma asez pe o banca si sa astept. A, si sa casc. Pentru ca oricum, toata turma face la fel. Si eu imi fac probleme daca o sa sufar dupa fata asta, n-o sa sufar pentru ca voi ma futeti incet incet ince incet incet cu cascatu asta al vostru.  Pana cand o sa ajunga o gagica ca asta sa-mi dea papucii intr-o cafenea ca asta si mie n-o sa-mi mai pese.

Hopa, se trezeste cascatul? Ma stii de undeva, nu? Da, frate, ma stii. Din telenovela la care casca nevasta-ta. Ia zi, ti-ai inchipuit vreodata ca miorlaitul ala din telenovela o sa-ti spuna ca traiesti degeaba? Ce zici, te-ai trezit sau iti vine in continuare sa casti?

2 răspunsuri »

  1. Mitz spune:

    Romania, trezeste-te!

    Apreciază

Lasă un răspuns

