Daca mai sus nu merge, aici sigur merge!

Fraze:

Mai esti depresat? Esti inca trista ca ti-am borat termosul ala?
F.O.C.A., nu trai in trecut. Tot rau-i spre bine.
Ai simtit? O fost vantul schimbarii.
Mi se pare mie sau sesizez ca cam taci? Nu mai tacea!
O, esti egzaspermant. Ma egzaspermezi pur si simplu!
Te-n curu meu trist de budist! Sunt satul!
Taci? Taci? Ciuruite-ar jermii!
Ma ignori? Te-n sant! Pa!
Ajutor ma-nec, ma-nec, sa ma salveze-o foca!
F.O.C.A., arde vaca-n sura!
F.O.C.A., am un plan! Delta-plan!!

Spurchetule, m-am decis sa-mi vad fufletul.
Esti sigur? Vezi ca nu-i returnabil.
E unica cale…
Ce vrei la schimb?
Sa repari aparatul la care lucreaza F.O.C.A..

Ce-s astea?
Bule de sapun patrate, hihihi…

Lasă un răspuns

