Ieri seara am avut placerea de a participa la primul eveniment (din viata mea) legat de cultura chineza, la Ateneul Roman. Ansamblul Kong Hongwei Jazz Band a venit si ne-a incantat intr-un mod fermecator. Concertul a facut parte din programul „Fericita Sarbatoare a Primaverii” care reprezinta Anul Nou Chinezesc si este cea mai importanta sarbatoare traditionala. Este promovat in peste 80 de tari. Si uite ca s-a putut si uite ca s-a venit si la noi. Si crede-ma a fost incredibil!

A fost pentru prima data cand am pasit in Ateneu. Si am ramas uluita de frumusetea de acolo. Si vreau sa revin. De multe ori. Iar Sala Mare, in care s-a desfasurat concertul este…

Am avut onoarea sa fiu acolo cand pentru prima oara o formatie de jazz din China poposeste la noi. Mai ascultasem jazz, mai ascultasem saxofon. Dar nu cred ca le-am auzit pana acum. Cred ca ascultam, dar nu ascultam. Cand a suflat prima daca saxofonistul in instrument am zis ca raman intepenita acolo. Piele de gaina instant si ochii cat cepele. De parca auzeam cu ochii. Voiam sa cuprind cat de mult pot, sa nu-mi scape nimic. E magic, absolut feeric. Nu voiam sa se mai termine, nu voiam sa plec. Dar stii si tu ca toate frumusetile au un final. 🙂

Problema e ca nu am facut poze acolo, desi se puteau face, crezand ca o sa gasesc cu duiumul pe internet. Nu am filmat sau inregistrat nimic, ca doar o sa gasesc pe youtube. Nada. Nu sunt fotografii cu ei, nu e nimic postat pe youtube, nici anunturi. Voiam sa va arat o mostra din ce fac oamenii aceia si ce-ti pot face tie daca ai urechi sa asculti. O sa raman cu amintirea deocamdata si sper in viitor si cu alte auditii.

Undate 20 febuarie. Daca vreti sa vedeti poze de la spectacol, va recomand  cu caldura http://vadimphoto.wordpress.com

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

