Yep, cam asa s-a intamplat ieri.

Primul semestru din viata de studenta. Prima sesiune inceputa si incheiata. Prima data in foarte mult timp cand pot spune ca stiu ce-i aia sa inveti. Prima luna petrecuta la Bucuresti fara a-mi vedea familia.

Cum a fost? A fost si s-a terminat. Thank God for that!

Am avut 8 examene. Ce, am zis 8? A…. Dap, 8. Majoritatea nu-mi vor mai folosi vreodata ca de exemplu examenul de pe 6 feb la LEC, la Engleza, la Fonetica si Fonologie. Pentru ce-mi va trebui mie vreodata sa stiu ca u: -vowel, high, back, long, oral, voiced, sonorant?!?!?! Serios?!Pentru ce? La materia asta am avut noroc cu profa ca a fost tare. Da, pentru mine conteaza cum e profesorul.

In fine, bine ati venit, rau ati nimerit. Am mai dat la engleza la TEXTE, Literatura si LEC, la chineza la Concepte lingvistice, Civilizatie chineza, Structura limbii si 2 examene la Practica limbii-come on, don’t be that kind of a pervert.

Cand eu aveam bacul si Ltu avea sesiune, bineinteles, cine se putea plange de cat de mult e de invatat? Eu, doh. Si ma plangam si ziceam ca nu e corect si ca nu mai pot si ca e fooooarte mult de invatat. Iar el mi-a zis atunci o vorba care am tratat-o ca pe o gluma. „O sa ai de invatat pentru un singur examen cat pentru tot bacul la un loc.” Si bineinteles ca eu eram de genul „Stii tu!… N-are cum!” Ei, uite ca are cum.

Problema cu noi, generatia mea, este ca nu prea stim cum sa invatam. Mama se mira mereu ca ma vait, ca e mult de invatat, ea spunandu-mi ca pe vremea ei era si mai mult de invatat, dar nu se vaita nimeni. Total adevarat. Pentru ca ei erau invatati sa invete, era o continuitate, se invata si in liceu asa ca nu era o trecere atat de mare de la una la alta. La noi,… pauza. Daca nu pui burta pe carte, n-ai scapare. De fapt, e o scapare prematura si anume restanta.Sau abandonul scolar. Sau exmatricularea.

O sa vreau o restanta la un moment dat, ca doar ce e ala student fara restanta? Dar nu acum. Acum trebuie sa avansam! 🙂

M-am trezit tarziu, fara sa sune nici un ceas, fara sa ma astepte nici un curs de citit, fara sa nimic. Acum scriu acest post cu o ciocolata calda in partea dreapta a laptop-ului, cu muzica in surdina si cu vocile lor auzindu-se din camera de alaturi. E bine sa fii acasa! ♥

4 răspunsuri »

  1. ZhaO spune:

    Nu puteai si tu sa scrii asta pe 18 februarie? 😦

    Apreciază

  2. rokssana spune:

    te pupacesc 🙂 sa-ti fie bine acasa, sa te bucuri de ai tai …

    Apreciază

Lasă un răspuns

