Enjoy!♥

Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Fraze:

Oare unde-i manerul de la geanta asta bicolora?
Ce geanta, ma retardel, aia-i o tabla de sah. Si numai tot umbla in beci, in pula mea de harciog posedat. Ce tot sapi in vechituri?
Cum sa fie tabla ma, beau-ai jeg de geinat, asta-i lemn tata ziua.
E un joc, mediocrule!
Fara mouse si monitor? Asta-i joc din viitor! Cum ma joc?
Se joaca in doi.
Sexy time!
Nu-i joc din ala, e un joc al mintii.
Atunci pregateste-te sa pierzi, te voi nimicii! Fa-i set-up-ul. Revin!
Ich bin pregatitan!
Ai minat in cur? Ca esti jegos si puti!
In noroi. Imi place sa joc murdar!
Egipula mea…
Ai intins valiza. Ce-s shpermele astea?
Piesele. Io-s cu albele, tu cu negrele.
Ce? Ma-ti fut o flegma-n ceafa d-noti fluture! Eu-s sefu, eu aleg!
Mda, astia ca tine aleg.

Bun, alebele incep.
Cum ma rasistule, huaa! Revolutie! De azi, negrele incep!
Stai, dihor, sa-ti explic regulile.
Are reguli? Dar cat de complex…

Nebunu. Hahaha, imi place despre cum il cheama. Bolundule, ataca-l pe inamicul F.O.C.A.!
Potoleste-te ca-ti aplic un cot in pizda de urlii ca trompeta!
Bun, gata, zi zi zi. Nu te-nfierbanda, sa nu faci cu pipota.

Hands, lovitura de pedeapsa, 50 de puncte. Goooool!

Lasă un răspuns

