Enjoy!♥

Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Fraze:

F.O.C.A., ai primit martisor?
Da, am primit si scria pe el „Taci o data-n pula mea!” ca numa femeile primesc martisor.

Vai draga, dar nu mai ai timp de mine? Adica-s proasta sau cum? Is prea grasa sa-mi raspunzi? Ti-a ajuns? Nu mai pute cand te caci? Sau hau sau bau…
Am de lucru, tu, bovina! Unele mai si muncesc. Munca. Stii ce-i aia?
Super scumpo, numa putin. Da, draga! Da, fata! Ce nebunie! Da, draga! Da, fata! Esti nebuna? Da, draga! Da, fata! Ce nebun! Da, draga! Da, fata! La nebuni? Da, fata! Pa, draga! Ce nebuna…

Unde eram?
Din pacate, tot aici.
Da tu stii ce-i azi? Nu stii, ca esti proasta, vezi? E aia cu martisoarele. Doamne, dar cat de trist.
Da,o sarbatoare dedicata femeii. Depimant, clar! Cum vagin sa fie trist, tu, obosito!
Pai pentru una ca tine rasuflata, care poarta tanga din vata sticlata, nu-i trist, tu fata! Dar pentru mine, eu, sa nu primesc un martisor?! Vai, tine-ma ca pic si mor…!
Da, tu, ce trist. Eu zic sa-ti faci un breton frumos la vene si gata, ai scapat de probleme.
Deci de ce? De ce?!

Frumoasa sunt.
Noaptea cand ploua.
Inteligenta.
Ca o corigenta.
Amuzanta.
Ca un dric in panta.
Si totusi vai, parca tot timpul ma bat cu capul de probleme.
Draga, tu cu capul te bati numa de buric.
Ce stii tu ce-i viata, obezisto! Stai aici izolata ca o vaca malformata. Si eu indur deprimarile vietii singura, de una singura, doar eu…

Uau, uau, uau, nu pot sa percep, deci cat de foarte incredibil. Vaaaai, soc, vai soooc, deci vai!

Cat de artiz… anal. Trebuie sa-i zic si la proasta asta.

Stii ca ti-am zis ca n-am martisor. Pana la urma am primit. Da, dar sa vezi, ii foarte de-an pula. E ceva magarie din noroi d-ala cum face proasta asta de F.O.C.A.. Da, colega aia a mea grasa. Atata-i de urat. Zici ca-i ceva ce-o cacat dildau. Deci eu, asta, crede-ma pe cuvant, nu-l port!

Deci numa femeile primesc martisor?
Nu.
Da mai cine?
Oricine.
Chiar si eu?
Nu, tu nu.
De ce?
Pentru ca ma-ta-n pizda!

Lasă un răspuns

