20 de ani pe 4 martie. Adica ieri!♥ A trecut asa de repede 1 an…

A fost o zi deosebita. Am schimbat prefixul, am imbatranit, desi zilele astea m-am simtit mai vioaie ca niciodata. Am fost cu adevarat fericita. Am facut o socoteala si am primit 235 de comentarii pe Facebook, 11 mesaje pe Facebook, 11 mesaje pe telefon, 17 telefoane, 1 mail, 1 mms, 9 urari pe messenger si n urari live. Da, ma mandresc cu numerele astea, dar mai ales cu faptul ca oamenii isi aduc aminte. Nu conteaza ca pe Fb. scrie cand e ziua mea, puteai sa dai skip si sa nu zici nimic. Dar nu prea s-a intamplat asa.

Va multumesc mult de tot. A fost o zi speciala, m-am simtit in centrul atentiei si a insemnat enorm de mult pentru mine!

Cea mai frumoasa surpriza a fost, bineinteles, de la mama care intr-un complot cu colega mea de apartament a facut in asa fel incat sa primesc cadou chiar daca nu era langa mine! A fost pentru prima data cand mi-au dat lacrimile de fata cu Guma! Dar a meritat din plin. Mama, te iubesc mai mult decat pot spune sau demonstra vreodata! Am avut parte de fior si de ziua mea de 20 de ani!

Am petrecut alaturi de prieteni. Chiar daca nu a fost toata lumea pe care am dorit-o langa mine, mi i-am imaginat acolo. Sunt fericita, tanara si fara griji si fara bani! Oktober ruleaza!

P.S.: Dupa cum prea bine se stie, ador sa primesc cadouri! 😎

Desi piesa urmatoare trebuia sa urle toata noaptea, cel putin pentru mine, alta a fost melodia serii.

Melodia de 20 de ani:

Enjoy!♥

Tânãr vreau mereu sã fiu
Sã trãiesc asa cum stiu
Cã la douãzeci de ani
Fãrã griji si fãrã bani

Cei care cred cã viata ta e fãcutã
Doar sã numeri banii si cum trec anii
Vã spun acum
Trãiti acum
Viata e frumoasã
Cum e ea
Usoarã
Grea

Tinãr vreau mereu sã fiu
Sã trãiesc asa cum stiu
Ca la douãzeci de ani
Fãrã griji si fãrã bani

Pentru cei care cred cã-n viata
Nu mai e nici o plãcere
Mai ia o bere
Si înc-o bere
Iubeste-acum sau uitã acum
Viata e frumoasa cum e ea
Usoarã
Grea
Tânãr vreau mereu sã fiu
Sã traiesc asa cum stiu
Ca la douãzeci de ani
Fãrã griji si fãrã bani

Tânãr vreau mereu sã fiu
Sã trãiesc asa cum stiu
Ca la douãzeci de ani
Fãrã griji si fãrã bani

Dar asta a cantat de vreo 4 ori♥:

Enjoy!♥

Ululu ululu alala lelele trompetelele suna
Ululu ululu alala lelele trompetelele suna
Ululu ululu alala lelele trompetelele suna
Ululu ulula alala lelele………….
Trompetele suna uleleele
Trecem prin toate cartierele
Pe langa toate hotelele
Bordelele, pubelele
Noaptea umblu telele
Sa trec peste toate sechelele
Nu ma las prins in sistemele ululu ululu alala elele
Teleleu merg pe strada
Pana ma vezi ca-mi gasesc calea
Teleleu merg pe strada
JAJA limineaza-mi calea
Lumineaza-mi traseul
Ca sa pot sa calc ca sa pot sa merg
Pana dau de drumul meu o sa umblu teleleu

O sa umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu teleleu

Lumineaza-mi calea JAJA pana o gasesc
Lumineaza-mi calea JAJA pana o intalnesc
Lumineaza-mi calea de acum inainte
Pana o s-o gasesc o sa merg sef inainte
Umblu teleleleu si trec vremurilele
Vreau sa se aprinda si pe strada mea becurilele
Din gara-n gara ma vezi lejer schimband trenurilele
Sa fac cecurilele sa fac treburilele
Acum vad fetele noi prin locuri noi
Vad fetele vechi prin locuri vechi
Vad fetele vechi prin locuri noi
Vad fetele noi prin locuri vechi
Da pana o sa dau da pana o sa dau de drumul meu
O sa umblu teleleu

O sa umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu teleleu

Vad beat-urile , clipurile , topurile, becurile
Vad tot felul de fete prin toate cluburile, miturile, triburile, triburile trickurile
Vad tot felul de oameni de toate tipurile
Chipurile sunt triste
Certurile aprinse discutiile aprinse sufletele atinse
Vad cum trec vremurile la fel cum trec trenurile
Vad un singur om cu toate chipurile

O sa umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu umblu umblu teleleleu
Umblu teleleu

Lumineaza-mi calea JAJA pana o gasesc
Lumineaza-mi calea JAJA pana o-ntalnesc
Lumineaza-mi calea de acum inainte
Pana o sa o gasesc o sa merg tot inainte
Din Timisoara plec si umblu teleleu
Lugusoara ,Resita, Drobeta umblu teleleu
Trec prin Deva ,Alba prin Oradea umblu teleleu
Brasov Buzau Braila umblu teleleu teleleu teleleu
Ploiesti Pitesti nu stau si umblu teleleu
Dimi pecale bucale Dimi cel mai teleleu
Nimeni nu ma vede cand umblu in Constanta teleleu
Ca sa fac un leu vezi trebe sa umblu tot timpul teleleu

E clar ca trebuie sa umblu teleleu anul asta! 🙂

Lasă un răspuns

