Daca mai sus nu merge, aici sigur merge.

Enjoy!♥

Ce chisalau miroase in halul asta a ars? Iti parlesti mistretul?
Nu, ma, cap de turba. Pluraniul miroase. Trebuie sa adaug un gram ca sa termin aparatul.
Yes, yes, fascinating, dar buca asta plutitoare, ce vrea de la destin?

Stii cum tot timplu, pentru ca esti ca o caramida, adica lipsit de viata,
vii si stai pe capul meu ca un kil de matreata?
Si tot injuri ca o nurca drogata,
De nu pot lucra linistit, niciodata.

Da… Cate amintiri! Ale tineretii valuri…
Asa, asta e un laser anti-injuraturi.
No mai las-o in pula….
Poc!
Wai ce ustura, futu-ti zmeii-n rozeta!

Mai injura, mai injura,
sa-ti mai dea laser in gura!

Mother bitch de laser… Te prind eu cand nu te-asteptai. Te astept in scara noaptea cu o bata si apoi vedem care-i mai tare in oua.
Calmeaza-te, sifonel!

Oglinda din buzunar, oglinjoara,
Cine reflecta laseru-n sala?

Vulvar 4 viata!

Inca-s viu! Am tot?
Roata? am. Burta? am. Maini? am. Cap? am. Cadoul pentru mujeres pe care nu-l uita niciodata pentru ca le atinge la corazon? Si e cel mai bun lucru care li s-a-nplantat vreodata? am.
Ai noroc ca nu ne-ai imprastiat ma, cacat cu antena.

Inseamna ca esti un but si un nubalau si ca rajnita aia de aparat era mai stricat ca mica-ta. Ma duc sa pun capul in perna ca m-ai obosit destul.

F.O.C.A., am o veste buna si una rea.
Zi-o pa-ai buna.
Avem terasa!

Si aia rea?
Pai, e-n depozit.

Lasă un răspuns

