Ei bine, acum o luna si acum muuulti ani s-a nascut cea mai importanta persoana din viata mea!

Acasa am crescut intr-un minunat acvariu. Cu bule de oxigen, comoara cu pietre pretioase, curat si cu mancare din belsug. Nu ne-am mancat niciodata, nu ne-am trezit cu burta in sus oricat de grele au fost vremurile, ci am inotat si mai vertiginos, am dat din coada si din aripioare si am facut tot ce ne-a stat in putinta sa mentimen acvariul curat, fericit si departe de raul din exterior.

Asa ca planul fuse ca atunci cand fac eu 18 ani sa merg cu mama-fish sa facem o treaba memorabila. Si cand o face si mucia-fish 18 ani la randul sau, sa mai facem o treaba memorabila. Sa marcam aceste 2 stadii din vietile noastre. Ne-am gandit mai bine si am zis ca trebuie sa mai astept. Nu se stie ce cerinte vor urma si am toata viata sa-mi fac.

Insa mama-fish nu are astampar si, ca orice femeie care se respecta, de ziua ei isi cumpara si ea, pentru ea, un cadou. Mai bine zis, isi face un cadou, la propriu.

Mama-fish, acum o luna fix, de ziua dansei isi facu asta:

 

 

 

 

 

 

 

 

Asa cum s-a spus de n ori de catre n persoane, mama-fish, ma mama este cea mai tare ever.

Toti 3 suntem pesti, toti 3 avem obsesie cu delfinii. Toti 3 suntem ametiti de albastru. 

Mama a avut intotdeauna grija de R. Dupa 11 ani de avut grija de R a aparut si M. De atunci mama a avut grija si de R si de M. R impreuna cu mama au avut grija de M. Iar M a avut mereu grija: sa le impace mereu cand se mai ciondaneau zicand cu voce pitigaiata: „Feeetelor, nu va mai certati!” , sa le faca sa rada, sa le aduca aminte de „imbratisarea de grupa”.

Mama, R si M se iubesc mult de tot. Sunt invincibili si au tot ce este mai important pe lume!

7 răspunsuri »

  1. burnedinnocence spune:

    This is epic! :))

    Apreciază

  2. ileana spune:

    Mama-fish o iubeste muuuuuuuuuuuuuuuuuuuult pe prima-fish.
    Totusi sa nu il uitam si pe mucia-fish.

    Apreciază

  3. Florin spune:

    Ce tatuaj tare.Ce familie tare.O familie care nu traieste prin ochii lumii.O familie unita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

