Sambata, ora 6:10. Trezirea, femee, mergem in excursie! Nu, nimeni nu mi-a zis asta, vorbeam singura dupa ce am oprit alarma, mijindu-mi ochiii si incercand sa-i conving sa nu se inchida. Si normal ca am si reusit! Like a boss, doh! Ma duc eu, fac toate cele, acu imbraca-te. Eu, de o perspicacitate maxima, mi-am spalat blugii de cu seara. Si normal ca nu s-au uscat. Si normal ca i-am luat de dimineata uzi pe mine. In fine, plec, ratb gol, am stat jos. Dau sa ma ridic si ma buseste rasul, facand acei cativa oameni sa se uite la mine cam urat. Lasesem urma pe scaun de la apa. Ne indreptam spre autocar, noroc cu polarul ca m-am mai incalzit.

Ne intalnim cu studentii chinezi si ne suim in autocar. Am cantat, am aplaudat, am ras, am rezolvat enigme enigmatice de ghicitori. Am primit cadouri!♥ A fost o excursie cu studenti romani si chinezi la casa lui Nicolae Grigorescu unde am aflat ca a avut un pretin, un bou/vitel, alb pe care-l chema Ghiocel. Ei bine, acest Ghiocel era ca un pet si un best friend pentru pictor si il lua peste tot cu el. Avea locsorul lui in curte, era spalat, mangaiat si alintat, niciodata pus la treaba. Iar dupa moartea pictorului acesta a refuzat sa mai manance si astfel a murit la 3 zile dupa. ?!?! Asadar, chiar exista ceva mai presus de aparente!♥

Am ajuns pe un platou frumos pe langa Campina unde ne-au intampinat cu gratarul deja facut alti chinezi. Am mancat, am ras, am vorbit, care pe ce limba a putut, mai un cuvant in chineza, mai 4 in romana, mai 3 in engleza, a mers cum a mers si ne-am inteles. Ne-am jucat, ne-am plimbat, am facut multe poze. Dar multe! Am facut mizerie, dar si curatenie mai ceva decat cum era cand am sosit. Am vazut multe cruci pe malul lacului unde eram, am vazut un pantof, o geaca si niste chiloti. Nu erau de la noi, acolo i-am gasit, acolo i-am lasat. P.S.:Daca ii lipseste cuiva vreunul din obiectele enumerate mai sus, sunati, va directionez si ne rugam cu totii pentru voi sa va recuperati comorile.

Inca ma doare putin capul, insa nu are importanta. A fost frumos, ne-am distrat, iar ce conteaza cel mai tare e sa ai aproape oameni cu care poti sa razi fara sa stii de ce. 🙂

Lasă un răspuns

