Nu stiu daca in general sunteti veseli, insa dupa o asa mancare copioasa de Paste, n-aveti cum nu fi! Clarissimo!

Tot studentul din provincie fuse acasa ca doar na, sarbatorile se fac in familie. Ceea ce mi se pare foarte just.

Nu stiu cum te-ai simtit tu, studentul x-ulescu din provincie ducandu-te acasa, insa eu am asteptat cu nerabdare momentul. A fost una dintre cele mai puternic simtite intoarceri acasa, chiar daca poate nu am schitat nimic. De dor, de nostalgie, de iepuras, de cozonac, de mere si de vaca. Nu stiu de ce, dar de data asta, abia am asteptat sa ajung acasa la mama, sa-i strang pe toti in brate si sa petrec timp cu ei.

Am fost cu prietenii sa luam lumina, ca in fiecare an, de la Mitropolie, insa in anul acesta a fost mai putina lume decat in oricare an. Nu inteleg de ce, insa asa a fost. Pastele ca tot omul in familie, la mamaie, inconjurat de neamuri si bucate alese, migalite si gustoase! Am cautat cu Mario si gasit cosuletul adus de Iepuras si mi-am adus aminte ca acum 10 ani il cautam singura. 🙂 In prezent a fost mai amuzant!

Da, am pus si eu mana sa fac treaba, si da, eram toti 3 la masa in bucatarie si tocam, iar cel mai migalos era bineinteles Mario care, cu degetele lui mici si ca niste carnaciori a tocat cel mai bine dintre toti!

M-am simtit bine acasa, ca acasa, ca de fiecare data, poate chiar cu un +.

P.S.:Nu beti dupa mese d-astea extra copioase cafea sau bere. Nu ajuta deloc, doar inrautatesc treaba si te vor face sa suferi. Pe dinauntru! 😀

2 răspunsuri »

  1. Zhao spune:

    Iepuras Kinder..

    Apreciază

Lasă un răspuns

