In facultate s-a inceput o traditie de a realiza Nopti Albe. Nu, nu in club, nu, nu cu tricouri ude. Damn, tineret pervers cu mintea goala si fluturanda…

Primul eveniment de genul a fost Noaptea Alba a Bibliotecilor la care din pacate nu am fost prezenta. Al doilea a fost Noaptea Verde, Sf. Parick’s Day/Night legat de trifoiul acela dragut si de cultura irlandeza. Al treilea astfel de eveniment a fost Noaptea Alba Japoneza la care am stat pana la 5 de

 dimineata.
Programul a fost asta:

Te puteai duce si participa la oricare din acestea. Te puteai servi cu ceai, cafea si apa. Te puteai distra stand pe hol sau plimbandu-te sau ducandu-te in diferitele sali. Am fost la deschidere, am facut origami, am ascultat muzica, am vazut film, am ras, ne-am sucit, ne-am invartit. Am vorbit mult, ce mai, chiar mi-a placut si la 3 si ceva dimineata eram dupa ciocolata si cafea de la tanti de la magazin ca sa mai rezist.

Uite si o mostra din creatiile mele si nu numai:

Becul inca palpaie cand trecem pe langa el! ;;) 🙂

11 răspunsuri »

  1. Perversul spune:

    Tu pe toti ii crezi perversi…

    Apreciază

  2. Perversul spune:

    eu sunt un pervers de la badminton care ti-a ramas dator cu o bere acu’ vreo doua luni…

    Apreciază

Lasă un răspuns

