Te-ai mutat in alt oras, apai trebuie sa-ti cauti locuri noi, magazine noi, parc preferat nou, locul de unde-ti iei cafea, unde mananci bine si ieftin, papetariile accesibile, magazinul cu covrigi deliciosi, etc.

C&C nu mai e aici, asa ca, minunata cafea de dimineata servita cu zambet de catre Bogdan sau Cristi, a disparut.

C&C, i fucking miss you! Cum veneam eu prima si opream loc, masa de sus din dreapta, comandam cafea si asteptam sa apara unul cate unul ceilalti lipsitit de chef de ore si cu o singura dorinta: CAFEA!

De la inceputul facultatii am cautat un magazin de unde sa-mi iau si eu o cafea ca tot omu. Sa nu fie nici scumpa, nici apa chioara, sa fie potrivita in diminetile racoroase si adormite.

Si am si gasit. Langa facultate este un magazin micut non-stop cu de toate si cu o cafea suficient de buna incat sa-ti zmulga primul Ahh pe ziua respectiva. M-am imprietenit cu tantiile de acolo, „Sarumana, o cafea va rog!” Cu timpul au invatat cum vreau cafeaua si nu era nevoie sa le zic eu ca vreau „…doua de zahar, frisca si caramel”, stiau ele, si cea bruneta si cea blonda. Primul soc a fost cand au fost in concediu tantiile mele si au fost niste pustoaice. 😐 crima. Nu te gandi ca tantiile mele stau cu ibricu si fac ele faceaua, o face aparatul, dar doar faptul ca a pus o mult prea tanara domnita mana pe pahar si l-a asezat in dreptul gauricii pe unde iese cafeaua, mi-a distrus gustul cafelei….

Crunt este ca la astea noi, ca vad ca in ultimele 2 luni cam pe astea le-am prins, trebuie sa specific cum vreau cafeaua. Pentru ca nici macar nu intreaba. Pun paharu, asteapta aparatu sa se sparcaie, pun capacu si ti-o dau…O.o

Socul maxim a fost cand am zis cu o oarecare frustrare in glas  sa-mi puna si” frisca si caramel, va rog!!” cand am vazut ca se grabeste sa puna capacul iar.

Platesc, multumesc si ies. Desfac capacul, mestec sa se omogenizeze acolo alea, pun capacul la loc, verific daca e pus bine (l-am pus de n ori stramb si am dat pe mine…) si beau…….Nici macar un bob de zahar nu a pus ma aia acolo. Parca-mi dadea de la ma-sa din cutia cu zahar.

Ei bine, daca vrei un lucru bun, fa-l cu mana ta. Daca tejgheaua de la magazin e prea mare, atunci fii atent sa dai toate indicatiile!

 

Un răspuns »

  1. […] Imi e dor de cafeaua de langa facultate. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

