Ei, uite ca toata lumea incepe sa zburde catre mare. Incep sa vina la tine si tu-i astepti, tanjind dupa cateva degete udate de un val lenes. Am decis sa nu ma aventurez pana la tine anul asta, poate la anul. Imi place sa te gasesc in mantia-ti albastra asteptandu-ma cu jind si intampinandu-ma asa cum se cuvine. Poate la anul o sa-ti pregatesc o vizita inainte de sezonul in care te topesti de caldura, insa deocamdata nu promit nimic.

Am decis ca 1mai sa il petrecem cum facem de 4 ani incoace, si anume la Vulcana la gratar. Viva G ca putem avem unde gratarui in plata noastra. 😆 Chiar daca petrecem 1 mai cu ceva zile inainte, important e ca sarbatorim. Doh, este zi libera, nu se munceste, e cu crucea crucelor in inimile noastre si sa fim seriosi, cine indrazneste sa incalce o asa lege data de sus de si mai sus?!

Am mancat, am lenevit, ne-am udat, am cantat, ne-am distrat! Multumiri noilor colegi care mi-au acceptat invitatia si care nu s-au temut de nou, sau daca s-au temut, au invins!

M-au sunat prieteni sa-mi spuna cat de frumos e in Vama, m-au sunat prieteni si au tipat : „Alo, ba, sunt la Fetesti!” I-am injurat cu drag si le-am urat distractie placuta. Si cica o fost distractie, nu gluma 🙂

Oricum, fiecare s-a distrat cum a putut, a baut cat a putut, a tipa cat a putut!

Constelatia a ramas! 🙂

Cado: Scoici din Vama!

Mutumesc, Ltu! ;;)

Lasă un răspuns

